Nordlandet legesenter

Nordmørsveien 54 6517 Kristiansund N

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlandet legesenter

Førsteinntrykk: En av de beste

Lege: Anders Edin Hoel Skrevet

Flyttinger grunnet studier har gitt meg et møte med flere fastleger. Anders skiller seg ut til å være den beste jeg har møtt så langt.

Hele atmosfæren rundt han er rolig og betryggende, og hans kroppsspråk sier det samme. Det er vanskelig å beskrive måten han behandler deg, rett og slett fordi jeg ikke finner ord for hvor flink han er på det.

I samtaler med Anders føler jeg meg ivaretatt, og ikke minst sett og hørt.

Jeg har ikke vært pasient ho Anders lenge, men ser frem til senere møter.

Tillitsvekkende, lytter på pasienten, forholder seg til journalen og sykehistorien.

Lege: Rune Skoglund Skrevet

Har hatt akutt-time noen ganger til denne legen. En trivelig og imøtekommende person. Iverksetter tiltak. Gir gode råd.

Lyttende, trygg, vennlig. Viser respekt er ærlig og faglig sterk. Samarbeider godt.

Lege: Andreas Nybrott Hals Skrevet

Flink lege som tar pas.på alvor. Ærlig, åpen for innslag og lett å snakke med. Om han har det travelt så viser han ikke det når pas.er til konsultasjon. Er blid, høflig og lett å prate med. Han skårer fullt på alle punkt, og egenskaper en lege kan ha. Dessuten faglig flink, vet han ikke, så leter han det opp. 👍👍👍 Jeg gir ham 1000 stjerner.

Har pasienten i fokus

Lege: Anders Edin Hoel Skrevet

Helt fantastisk lege som både er imøtekommende, trygg og kunnskapsrik. Har fokus på den enkelte pasient og ønsker å gjøre det han kan som fastlege! Yter svært god service, og oppleves som oppdatert. God service og imøtekommende gjelder også samtlige legesekretærer/sykepleiere ved Nordlandet legesenter.

Svært imøtekommende

Lege: Andreas Nybrott Hals Skrevet

Legene på Nordlandet stiller opp for hverandre på pasientenes vegne ved behov og min opplevelse er at Hals er godt oppdatert, har god situasjonsforståelse og er imøtekommende og hyggelig. Gjelder også samtlige legesekretærer/sykepleiere!