Tor Kristian Gaard

Tlf: 52 84 61 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tor Kristian Gaard er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Tor Kristian Gaard

Dyktig, men lite tilgjengelig

Fastlegen min i mange år. Oppleves som en dyktig lege som tar mine forslag/meninger med i vurderingene før tiltak iverksettes. Nøler ikke med å henvise videre hvis det er påkrevd. Er litt "kjapp i svingen" slik at du må ha klart hva du hadde tenkt å spør om på forhånd,- lurt å ha med huskelapp. Tilgjengelighet: Nesten umulig å komme igjennom på tlf. Bør sterkt vurdere timebestilling på nett for å redusere trøkket på tlf, slik at de som må ringe av andre grunner kan komme igjennom. Som regel 1 time ventetid på venterommet som til tider er overfylt med pasienter. Burde forlengst ha gjort justeringer i timeboken sin. Dyktig lege veier opp for elendig tilgjengelighet. Hvis ikke hadde jeg byttet for 20 år siden.

Utrolig lege

Jeg har vært så heldig å hatt dr. Gaard som lege i alle år.

Ventetiden, er som andre skriver lang, tar alltid minst 1 time, men til gjengeld er han utrolig effektiv of dyktig når du kommer inn.
Det har aldri vært noe problem å få hastetime på dagen, om det trengs noe som er veldig beroligende.

beste legen jeg noen gang har hatt, og det er leit at jeg har måttet bytte pga. flytting. Skulle mer enn gjerne tatt med meg dr. Gaard til Oslo.

totalt vurdering - ikke noe bra,,,

positivt:
skrev rekvisisjon til røntgen og spesialist som jeg ønsket..
negativt:
kan bli flinkere til å høre etter hva jeg sier og ønsker...
hans forslag til min fotskade som gjør det smertefullt for meg å gå var å heller sykle og spise smertestillende...
konklusjon:
Var til veldig liten nytte for meg,,,,
jeg står i kø hos ny fastlege...

Fantastisk Lege

Tor Kristian er en veldig flink Lege. lang ventetid men verdt å vente

den beste legen jeg har vært hos noen gang

Han hører etter, tar alltid godt vare på deg. Nøler ikke med å sende videre om det er noe han er usikker på.Det er lang ventetid, men den er verdt det. Kommer du på en akutt time, eller innom med barn som harfor eksempel øyebetennelse, så er du raskt inne hos han. veldig dyktig, snill og en lege som hører og ser pasienten sin.

Har brukt Gaard "hele" livet. Flyttet fra Haugesund til Bergen, men beholdt ham som lege allikevel i 6 år etter dette da jeg alltid har vært storfornøyd. Svært dyktig, hører på deg og tar seg tid, men er også veldig effektiv. Ufarliggjør ting og forklarer på en folkelig måte. En god lege!

Mange bytter

Etter mange dårlige opplevelser med forskjellige leger på samme legekontor er jeg strålende fornøyd med Dr. Gaard. Han er en lege som tar meg på alvor og som kommuniserer veldig bra. Han velger gjerne gode, men enkle undersøkelser for å få et raskt resltat slik at jeg slipper å vente i evigheter på resultater. Veldig positivt!
Han prater med pasienter på en god og forståelig måte slik at det ikke er tvil om hva han mener.
Eneste negative er at det er lang ventetid før man får komme inn til konsultasjon.

Dyktig og flink Lege

Har hatt dr Gaard siden eg var liten. Veldig flink og dyktig lege. Går litt fort i svingene av og til. Men måtte desverrre bytte lege pga flytting. Et minus er at det er veldig lang ventetid når du har fått time. Har ventert 1-2 timer hver gang på venterommet så det er ikke alltid like kjekt når ein er sjuk.

Har forståelse og tar ting alvorlig når det trengs:)

Har hatt Dr. Gaard som lege i 20 år nå og er kjempeglad for at han er min lege.

Han er en travel og godt likt lege så da blir det ofte lang ventetid, men jeg pleier å smøre meg med god tålmodighet før jeg går så det er ikke så ofte.

Så en kommentar hvor det ble skrevet at han roper inn flere på en gang, men det er av den enkle grunn at da går den første som ble ropt opp inn på legekontoret og den andre setter seg på stolen utenfor kontoret:) Når ein har gått lenge og ofte nok hos han så går d automatisk:)

Fantastisk lege med god forståelse for pasienten

Har hatt Gaard fra den dagen jeg ble født,og er kjempe fornøyd. Når jeg var barn var han alltid på mitt nivå, og har vokst med meg til tenårene og til voksen alder. God kommunikasjon, ærlig og rett frem.

Hvis han er usikker sender han alltid videre noe som er svært positivt.
Eneste negative er at det er vanskelig å få time.

Verdens beste lege!

Har hatt ham i ca. 20 år. Bytter ikke for alt i verden!

Kjekk lege

Er noen år siden jeg var hos denne legen, men det er vel den kjekkeste legen jeg har gått til.
Han hørte på deg, og snakket til deg i konsultasjoner i stedet for til dataskjermen (som leger ofte gjør)

Hvis jeg skal si noe som helst minus, må det være at han var litt forvirrende. Han pleide rope inn flere pasienter på en gang, spratt mye fram og tilbake, og det var ikke alltid godt å få tak i/høre om han mente du skulle bli sittende eller følge etter ham. Så man kunne bli forfjamset av og til.
Men det var egentlig mer komisk enn negativt da.

Alt i alt veldig positivt.

Den beste legen jeg har hatt

Hører på pasienten og bruker sunn fornuft. Føler meg alltid godt behandlet.

...

Svært dyktig lege. Men du må nok planlegge sykdomen i god tid for her er det vanskelig å få time.

En meget god lege

Han bryr seg om sine pasienter. Dersom det er noe uklart sykdomsbilde sender han pasientene raskt til videre utredninger.