Kopervik Legesenter SA

Grensegaten 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Kopervik Legesenter SA

aldri vært så fornøyd med fastlege før

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

Aldri vært så fornøyd med en fastlege før. Han hører og har fokus på deg. Sender deg kjappt videre om det er det som trengs.

Eneste minuset er legesenteret i seg selv. Ringer å ringer, men får sjeldent noe svar. Ringer som regel i 5min før jeg gir opp, prøver igjen senere i 5min og fortsatt ingen svar. Kan gå en uke før dei tar telefonen.

Tar seg god tid

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Veldig godt inntrykk av han. Hele familien har byttet til denne legen nå, og samtlige opplever at han tar seg god tid til å høre etter, og ikke minst god tid til å vurdere situasjonen. Føler at man blir sett. Rask med å henvise videre, som jeg syntes er positivt. Har hatt veldig mange fastleger grunnet flytting og dette er første legen jeg er inne hos hvor jeg ikke får inntrykk av at han har dårlig tid og vil ha meg ut, selv om han sikker har det veldig travelt. Svarer ekstremt kjapt på henvendelser og timebestilling på nett.

Vekker tillit

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Meget flink å behandle folk er flink í det sem er hans oppgaver vekker tillit og tar grep nor situasjoner krever det.

Menneskelig og trygg

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Har hatt Tor Kristian som lege i 25 år. Har seg godt av pasientene sine. Tar ting alvorlig og lytter

Trygg relasjon

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Har hatt Tor Kristian som lege alltid og kommer ikke til å bytte. Han tar alt du kommer med på alvor. Ingen spørsmål er for dumme og han bryr seg virkelig om pasienten. Kunnskapsrik mann!