Kopervik Legesenter SA

Grensegaten 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av Kopervik Legesenter SA

Dyktig lege!

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

Føler meg godt i varetatt og at han bruker tid på hver enkelt. Dette fører kanskje til litt ventetid, men det gjør ingenting. Veldig hyggelig lege og sekretærer. Trives godt!

Ikke særlig fornøyd

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Må bli bedre til å lytte og ikke slynge seg gjennom det du har å si. Skriver bare ut medisiner du egt ikke trenger. Bytter nå lege Pga han viser lite interesse for det jeg har å si. Blir stresset over hvor dårlig tid det ser ut sol han har.

Arrogant og overlegen holdning

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Overlegen og arrogant holdning. Føler ikke han har verken tid eller er intressert i høre hva jeg har å si. I tilegg er det som regel alltid en times ventetid i forhold til tidspunktet du har blitt satt opp på.

Diverre ikkje nøgd.

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

Eg vart ikkje teken alvorleg. Eg oppleva at han oppfatta meg som ein sytekopp. Noko eg verkelegen ikkje er. Etter fleire konsultasjonar slutta eg at det var best for meg å byta lege. Eg har ei alvorleg diagnose, og eg synes det er slitsamt å måtte forklare meg mongjen gonger om same sak, ikkje greit, eg har byta fastlege og er no nøgd og given omsorg.

Ikke bra

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

Hyggelig fyr, men ikke grundig, hvilket en lege bør være. Hadde ikke lest min journal selv etter flere konsultasjoner, jeg måtte forklare sykdomsbildet på nytt hver gang. Videre ble ikke avgjørende prøvesvar sjekket. Ventet lenge på å få komme videre til spesialist, og etter mange telefoner og lang ventetid viser det seg at legen hadde glemt å sende henvisning.
Lang ventetid på time, enkelte ganger over en time.
Jeg har byttet fastlege.