Kopervik Legesenter SA

Grensegaten 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Kopervik Legesenter SA

Lat og vanskelig

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Jeg opplevde at han ikke tok meg seriøst. Ville ikke ta nye kontrollprøver som jeg skal ta hver mnd, for forrige resultat var fine. Utrolig vanskelig å snakke med. Kan bare komme med maks 2 ting. Må komme flere ganger om man vil ta flere prøver eller snakke om andre ting selvom du har en del tid igjen av timen. Hører ikke på meg. Han stresser med å få meg ut. Virker som han utnytter makten for å tjene mest mulig penger, enn å ta seg tid til pasienter. Har byttet fastlege da jeg ikke klarte mer.

Ekstrem lat og arrogant lege

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Hann lytter ikke på deg og virke uinteressert hva du har og si, hann har ikke lyst å fornye e resepter før du har vert inne hos hann for å si hei og ut igjen, så hann kan tjene mer peng virke ut som. Kommer til å bytte lege.
Jeg sterk anbefaler dere å bytte og

Føler meg ivaretatt

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Tor Kristian ser deg som menneske og tar deg på alvor
Han ser nok mye forskjellig men gjør ikke forskjell på folk.

Dyktig lege!

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

Føler meg godt i varetatt og at han bruker tid på hver enkelt. Dette fører kanskje til litt ventetid, men det gjør ingenting. Veldig hyggelig lege og sekretærer. Trives godt!

Ikke særlig fornøyd

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Må bli bedre til å lytte og ikke slynge seg gjennom det du har å si. Skriver bare ut medisiner du egt ikke trenger. Bytter nå lege Pga han viser lite interesse for det jeg har å si. Blir stresset over hvor dårlig tid det ser ut sol han har.