Kopervik Legesenter SA

Telefonnummer52 84 61 5052 84 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grensegaten 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av Kopervik Legesenter SA

Diverre ikkje nøgd.

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

Eg vart ikkje teken alvorleg. Eg oppleva at han oppfatta meg som ein sytekopp. Noko eg verkelegen ikkje er. Etter fleire konsultasjonar slutta eg at det var best for meg å byta lege. Eg har ei alvorleg diagnose, og eg synes det er slitsamt å måtte forklare meg mongjen gonger om same sak, ikkje greit, eg har byta fastlege og er no nøgd og given omsorg.

Ikke bra

Lege: Henrik Hausken Haugann Skrevet

Hyggelig fyr, men ikke grundig, hvilket en lege bør være. Hadde ikke lest min journal selv etter flere konsultasjoner, jeg måtte forklare sykdomsbildet på nytt hver gang. Videre ble ikke avgjørende prøvesvar sjekket. Ventet lenge på å få komme videre til spesialist, og etter mange telefoner og lang ventetid viser det seg at legen hadde glemt å sende henvisning.
Lang ventetid på time, enkelte ganger over en time.
Jeg har byttet fastlege.

Forutinntatt og arrogant

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Jeg er sjokkert over denne unge mannen. Setter seg tilbake i stolen og hever på skuldrene istedenfor å prøve å lese seg opp på symptomer. På andre timen ble jeg spurt om helseproblemene kunne være psykiske, noe som oppleves veldig nedlatende. Jeg fikk rett og slett inntrykk av at han ikke synes noe særlig om meg. Nektet også å sende en hastehenvisning til tross for stort vekttap på kort tid.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Veldig hyggelig lege, utrolig flink med barn. Lett og forstå, og tar seg tid.
En gang måtte jeg ta med begge døtrene mine på 3.5 år. Bare hun ene trengte undersøkelse, men etterpå undersøkte han gladelig hun andre også, slik at det ikke skulle være forskjell. Noe som ble satt veldig stor pris på!

Veldig fornøyd

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Lyttet skikkelig til mine problemer, tok meg på alvor. Kjempe flink og trygg. Ventetiden var ikke for lang og rask og god hjelp:)