Martine Rørhus

Autorisasjon (2017)

Martine Rørhus er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Martine Rørhus

Nøye, lyttende og tar deg på alvor

Jeg har blitt møtt på en veldig god måte - hun lytter, vurderer og sender henvisning raskt. Føler å bli tatt på alvor. Alt i alt fornøyd.

Veldig misfornøyd

Fikk ikke den hjelpen jeg trengte , sliter med angst og depresjon +++ . Tok meg ikke på alvor , lite kunnskap. Der er en av grunnene jeg foretrekker leger som har vært ei stund lege , foretrekker de er over 40 år +

Interessert og retferdig

Har ikke vært borti en så interessert lege før. Makan til hjelp og bistand kan du lete lenge etter. Sjekker opp ting hun ikke kan svare på, og ringer personlig for å informere

Fornøyd

Legen som tar ting på alvor, lytter og finner ut av ting. Konfererer ved behov. Kunnskapsrik og grundig fastlege. Anbefales absolutt. Vi har fått hjelp hver eneste gang.

Veldig useriøs

Har ikke fått hjelp med noenting av denne legen. Har dratt dit med flere problemer, men føler meg bare dårlig ivaretatt. Får aldri hjelp eller svar på noe. Legen stiller heller ingen spørsmål rundt det jeg drar dit for. Blir heller aldri henvist videre. Sist gikk jeg gråtende ut av legekontoret da jeg var så fortvilet over å ikke bli tatt seriøst. Sitter igjen med plager jeg kunne vært kvitt.