Nina Maria Farstad Langlo

Autorisasjon (2014)

Vikhammer Legekontor DA Telefonnummer73 97 35 0073 97 35 ...
Stasjonsveien 14 7560 Vikhammer
Nina Maria Farstad Langlo er en av 16 fastleger i Malvik

Siste vurderinger av Nina Maria Farstad Langlo

Trygg,tiltroende,godt varmt ❤️Hyggelig hjelpsom, kommunikasjon

Hun er den verdens bæste legen æ noen gang har hadd fordi hu lytter te pas, bra flink te kommunikasjon, gir trygghet, omsorgsfull, forståelsefull hjelpsom gi tiltro te pas og hu sjølv te oss pas blid smilende snill hyggelig og har et kjempe godt å varmt ❤️❤️❤️❤️Te mæ æ kunn itj hadd bedre fastlege en hu å æ har hadd mang forskjellige dårlige fastleger oppe i Finnmark hu er VERDENS BESTE FASTLEGE MIN🙂🙂🙂🙂❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ung lege, ingen tilitt, lytter ikke

Har hatt legen en stund. Dessverre så føler jeg verken tilitt eller at jeg blir tatt på alvor. Lytter ikke å er ganske påståelig.

Trygg og omsorgsfull

Nina var den første legen som endelig tok mine helseproblemer på alvor, og som sendte meg til utredning slik at jeg fikk korrekt diagnose og behandling. Hun er snill, omsorgsfull og tålmodig. Tar seg god tid, og er grundig i arbeidet sitt. Spør alltid hva jeg ønsker av henne.

Tar seg tid, og søker informasjon

Hun er tydelig ganske fersk i "gamet". Jeg har en ganske komplisert sykdomshistorie, så jeg er nok ikke den enkleste pasienten. Hvis det er noe hun er usikker på, søker hun opp eller spør om hjelp. Hun viser stor forståelse, og tar seg tid.