Matias Mathisen Rake

Allmennlegespesialist, fastlege og nevrolog

• Allmennmedisin
  • Nevrologi

Autorisasjon (2013)

Hillevågsdoktoren AS Telefonnummer51 90 69 0051 90 69 ...
Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Matias Mathisen Rake er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Matias Mathisen Rake

Fantastisk fastlege

Matias har vært fastlege for meg og barna mine i noen år nå.
Vi opplever han som en utrolig dyktig og kompetent lege.
Han er også empatisk og tillitsvekkende. Han strekker seg langt for å sørge for at pasientene hans har det bra. Jeg har iblant tatt kontakt via melding på helsenorge, og får alltid raskt svar.

Trygg og god

Matias er en svært dyktig lege. Føler at han evner å se den enkelte og at han virkelig bryr seg. Han tar seg tid til å lytte, viser forståelse og omsorg og gir inntrykk av mye kunnskap. Stort pluss at han er så lett tilgjengelig, svarer fort og at man ikke trenger vente lenge på time. Kan fort være den beste fastlegen jeg har hatt.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Matias er den beste fastlegen jeg har hatt, han tar seg alltid god tid, viser forståelse, empati og omsorg. Føler alltid jeg blir hørt og tatt på alvor.

Vil alltid gjøre hva som er best for pasienten sin og for at enn skal ha det bra. Svarer kjapt på meldinger, tilbakemelding på prøvesvar og ringer å følger deg opp når det trengs.
Kunne ikke hatt en bedre fastlege!

Meget bra lege

God lege som har mye kunnskap og bryr seg om pasientene. Hører etter hva man sier og er sympatisk. Rask på tilbakemeldinger angående svar på prøver. Anbefaler sterkt denne legen!

Empatisk, trygg og kunnskapsrik

Beste fastlegen jeg har hatt. Han ønsker bli kjendt med pasientene sine, er omsorgsfull, respektfull og kunnskapsrik. Han henvender deg til undersøkelser, og kommuniserer raskt prøvesvar osv. Han er også fastlege for barna mine, og både små og store blir lyttet til. Anbefaler alle å søke om plass hos Mathias!