Maria Hege Voktor Borgen

Autorisasjon (2016)

Maria Hege Voktor Borgen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Maria Hege Voktor Borgen

Hører på pasienten

Maria er meget empatisk, flink lege og person. Hun virkelig hører på pasientens plager og spør gode spørsmål.

Dyktig og empatisk

Kjenner ikke igjen de negative beskrivelsene her. Fikk inntrykk av en dyktig lege. Da jeg byttet fastlege var det fordi jeg ikke hadde følt meg hørt eller tatt på alvor av mannlige leger. Var kjempefornøyd med Borgen fra første legebesøk.

Utrivelig og uerfaren

Lite interesse i å lytte. Utrivelig legebesøk. Opplever denne legen som svært uerfaren. Samme med vikarlegen hennes, stirrer bare i veggen.

Uinteressert

Husker henne som ikke veldig imøtekommende og at hun virket uinteressert, men vikaren er verre så nå savner jeg henne egentlig bare. Vikaren oppleves nedverdigende og rett og slett uhyggelig. Er som om hun ikke tar det jeg sier seriøst fordi jeg er ungdom.
Har forståelse for at lege yrket er slitsom, og håper at de begge er hyggeligere med andre pasienter.

Veldig fornøyd!

Har hatt henne som lege i over ett år hvor jeg har vært hos henne ved flere anledninger. Tar seg tid til å lytte og tar det du har å si seriøst. Sitter igjen med inntrykk av at hun ønsker det beste for meg som pasient og at hun gjør det som skal til for at man skal sitte igjen med en følelse av å bli ivaretatt.

Må bytte fastlege grunnet flytting, noe jeg syntes er fryktelig kjipt, da jeg har vært svært fornøyd med Maria!