Jens Petter Rønning

Autorisasjon (2015)

Tresse Legesenter Telefonnummer38 60 06 0038 60 06 ...
Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S
Jens Petter Rønning er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Jens Petter Rønning

Ufin mot pasient

Aldri tatt telefonen, treg resepsjon, tar lang tid å få time, dårlig hjelp, ufin mot pasient. Styr unna.

Kunnskapsrik

Veldig god lege. Føler meg alltid trygg på han. Brukt dette legesenteret i 22 år. Har ikke tenkt å skifte.

Grundig lege som tar deg på alvor

Jeg er utrolig fornøyd med min nye fastlege. Han tar meg på alvor og lytter til meg. Han er grundig. Ingenting gjøres halvveis. Henvisninger er utfyllende. Han er også et behagelig vesen. Virker ivaretakende og er en fin samtalepartner.

Fantastisk fastlege

Jens Petter er en helt fantastisk fastlege. Jeg har ikke store helseplager, men de gangene jeg har vært hos ham har han tatt meg på alvor og hjulpet meg. Han er varm, imøtekommende og svært kunnskapsrik. Jeg føler virkelig han ser hele meg og gjør det han kan for å hjelpe. Han har har humor og glimt i øyet samtidig som han får meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Jeg føler meg utrolig heldig som får ha en så fin fastlege - en som stiller opp og bistår når det trengs. Glad han er ung, for da får jeg forhåpentligvis beholde ham i mange mange år til!

Hyggelig og dyktig.

Har kun hatt 2 konsultasjoner med denne legen, og intrykket mitt er gode. Bra ting med legen: Er løsningsorientert og vi har til nå funnet gode løsninger sammen, og begir seg ikke ut på ting han ikke har erfaring eller kompetanse fra før, men finner gode løsninger innenfor tidligere erfaring. Godt humør er jo også en god ting.