Kjell Ivar Glette

Kjell Ivar Glette er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Kjell Ivar Glette

Dyktig, men travel

Overskrift: Dyktig, men travel

Dr. Glette er en dyktig lege, som tar deg på alvor, og lytter til hva du har å si. Så det som har med legen og hans oppfølging er veldig bra. Du kommer også stort sett alltid til hos Dr. Glette, MEN du må vente, ventetiden er nok i snitt 50-60 min på å få komme inn. Synes også at noen av sykepleierne virker sure og ser på deg kun som en plage.

+++++
Dyktig
Lytter
Tar seg tid til deg
Du får nesten alltid time samme dag

------
Lang ventetid på venterommet
Dårlige parkeringsforhold
Vanskelig å få snakke med legen, alt går via sykepleier på kontor

Todelt lege

Jeg mener at Glette er todelt, grei i medvind, og arrogant og for lite ydmyk i motvind. Han tåler ikke å snakket til og tåler ikke kritikk. Blir fort veldig sur. Han har problemer med å se helheten av et menneske sin sykehistorie.
Så lang ventetid og kø at mange ikke vet om de er syke eller friske når det blir deres tid. Fastlegeordningen fungerer ikke. Problemer med å få timer.

Kan virke litt fjern og distre`

Hyggelig lege, men altfor lang ventetid på venterommet. Kan ha time kl 10.00, så kommer jeg ikke inn før sånn ca 11.15-11.30. Det er for dårlig. Det kan også ta 3-4 dager før man får svar på sms. Trodde det skulle gå fort,jeg. Det kan gå en tid før henvisning til spesialist blir sendt. Det føles litt ubehagelig. Men han er veldig snill og grei. Et lite hjertesukk: personalet i luken kan virke litt bistre. Smil litt mer. TV på venterommet hjelper på ventetiden, men virker masete når man er syk.

Kjempedyktig, men travel

Jeg har hatt Glette som fastlege for meg og mine barn i mange år, og har alltid hatt en kjempegod oppfølging når jeg har hatt behov for det. I en tung periode ringte Glette selv til meg ved flere anledninger for å høre hvordan det gikk, og hadde alltid tid til en konsultasjon.

Glette er godt oppdatert og bryr seg skikkelig om sine pasienter. Det er ofte lang ventetid, og det går gjerne 1 time etter at du hadde time før du kommer inn, men det skyldes ofte at han har tatt inn hastetilfeller innimellom andre pasienter.

De gangene vi har hatt behov for henvisning til andre spesialister har han gjort dette uten å nøle. Veldig godt fornøyd med Glette :-)

Veldig opptatt lege

Glette er en lege med altfor mange pasienter og derav altfor lang ventetid, både på time og i venterommet. De fleste dager blir han nødt til å holde åpent 2-3 timer etter at kontoret skulle vert stengt. Han er lite imøtekommende og vanskelig å kommunisere med. I resepsjonen føler man seg ofte som en belastning for personalet. Ble annbefalt av spesialist å bytte fastlege da jeg sjeldent ble tatt seriøst med mine plager.