Kjell Ivar Glette

Skippergata 14 5527 Haugesund
Kjell Ivar Glette er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Kjell Ivar Glette

Flink lege

Jeg har bare positive opplevelser med Glette. Tar meg og mine sykdommer seriøst, henviser videre, ringer og konfererer med leger på sykehus, flink til å lytte. Bruker god tid når en kommer inn på kontoret hans - derav lang venting på venteværelset.

Får raskt svar på SMS, og alltid time samme dag om det haster med sykemelding osv.

Lang ventetid på venteværelset, opptil timer.
Helsesekretærene deler ikke ut smil, virker misfornøyd og sure.

Dårlig parkeringstilbud, så anbefales ikke dersom en er dårlig til beins, eller av andre grunner ikke klarer å gå langt.

En lege jeg ville unngått.

Min opplevelse av Glette er at han er en lege som er mest interessert i å snakke ( gjerne om seg selv) lite interessert i å hjelpe folk. Ved første inntrykk fremstår han som hyggelig og interessert . Men det endrer seg når en TRENGER legehjelp. Han bagatelliserer det en kommer med, en blir ikke tatt seriøst, selvgod
han er veldig treg med å videresende til spesialist. Dårlig lytter , Treg, lover men holder skjelden avtaler. Ydmykhet er totalt fraværende. Rett og slett en skandale. Hans manglende kompetanse sammen med manglende ydmykhet har fått store konsekvenser for meg. Jeg vil på det sterkeste råde folk å ikke bruke han. En skandale . Sure og tilsynelatende misfornøyd ansatte i resepsjonen . Altfor mange pasienter, dårlig eller ikke forberedt til timene i det hele tatt. Jeg vil bare sette et stort minus tegn foran Glette..,..,

Fornøyd med lege - lite hyggelig resepsjon

Måten jeg føler meg behandlet på i resepsjonen og når jeg ringer har gjort at jeg vurderer å skifte fastlege, selv om jeg føler meg godt ivaretatt av Glette... De smiler aldri, høres sure ut og beklager eller begrunner ikke hvis de avviser en forespørsel. Av og til føles det som om de lar deg vente, selv om det ikke er kø.

Hva med: "Beklager det kan vi ikke gjøre, fordi..." I stedet for "Nei, du må..." Punktum

Bare tre stjerner på grunn av resepsjonen. Tre stjerner på selve legekontoret på grunn av parkeringsforholdene. Inne er det et rent og hyggelig miljø (minus personale i resepsjonen).

Dr. Glette - her blir jeg ivaretatt

Javisst har Glette det travelt, men han tar seg tid til meg som pasient likevel. Er også svært godt fornøyd med service, og har det vært noe som hastet, så har jeg kommet til nokså kjapt. Liker meg hos Glette!

Bytter aldri!!!!

Glette har vært min fastlege i over 10 år og jeg bytter aldri! Han tar seg tid til pasientene sine og lytter og forklarer grundig. Dette fører nok ofte til at det blir mye ventetid, men heller det enn at du skal føle deg til bry.
Men savner hans gamle kontor med smilende skranke-personell!!! Surere skal du lete lenge etter...provoserende når det er det du må se på i timer på venterommet...
Syns ikke sms systemet fungere serlig bra heller, men
Glette ..fantastisk lege, rett og slett!