Kjell Ivar Glette

Haugesund legesenter

1986

Haugesund legesenter Telefonnummer52 70 55 8052 70 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Postboks 457 5501 Haugesund
Kjell Ivar Glette er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Kjell Ivar Glette

Veldig dyktig lege

Har hatt Glette som lege i over 16 år og har ingenting negativt å si om han. Han har fulgt meg gjennom 3 graviditeter. Alltid god oppfølging og henviser alltid om det skulle trengs.
Han er erfaren og dyktig i yrket sitt. Alltid et smil og tar seg god tid til pasientene, lytter og forstår. Jeg og barna går derfra fornøyd hver gang!

Lite forberedt til konsultasjon

Ber om tidlig time den gangen i året jeg er hos fastlegen, men opplever selv da og måtte vente opptil en time før audiens. Har også opplevd å ha time 0800 og legen kommer på sykkel et kvarter senere. Lite respekt for andres tid, ser ikke ut til å prøve å overholde timebestillinger tidspunktene, det er jo arbeid vi andre også har som må passes. Når en da endelig slipper inn, så sitter han stort sett og leser på skjermen . Hans faglige dyktighet er vanskelig å uttale seg om da det stort sett handler om blodtrykk og kolesterol, men lite sjekking om dosering er rett fra år til år. Resepsjonen er et kapittel for seg, som andre tilbakemeldere synes også jeg at det er lite vennlighet og hjelpsomhet, opplever også å få nebbete svar da jeg ikke fikk kortbetalinger til å fungere, anbefaler smilekurs eller finn noe annet arbeid enn å ha med pasienter å gjøre.

Flink lege

Jeg har bare positive opplevelser med Glette. Tar meg og mine sykdommer seriøst, henviser videre, ringer og konfererer med leger på sykehus, flink til å lytte. Bruker god tid når en kommer inn på kontoret hans - derav lang venting på venteværelset.

Får raskt svar på SMS, og alltid time samme dag om det haster med sykemelding osv.

Lang ventetid på venteværelset, opptil timer.
Helsesekretærene deler ikke ut smil, virker misfornøyd og sure.

Dårlig parkeringstilbud, så anbefales ikke dersom en er dårlig til beins, eller av andre grunner ikke klarer å gå langt.

Nedvergende

Utrolig at denne mannen kan ha legeautorisasjon i Norge! Min erfaring med han er at han har store hull i sin kompetanse. Han fremstår som lite kompetent faglig, noe som fører til store konsekvenser for meg. Han fremstår ikke bare dårlig faglig sett, empati, medmenneskelighet og evnen til å lytte er totalt fraværende. Jeg opplever også Glette som en svært egosentrisk og arrogant person. Jeg har heller aldri opplevd en person tilsynelatende så upåvirket og flat som han fremsto da jeg hadde han i tale, mangel på empati er totalt fraværende. Fokuset står i større grad på egen person enn på pasienten. Anbefaler ingen å ta denne legen!

En lege jeg ville unngått.

Min opplevelse av Glette er at han er en lege som er mest interessert i å snakke ( gjerne om seg selv) lite interessert i å hjelpe folk. Ved første inntrykk fremstår han som hyggelig og interessert . Men det endrer seg når en TRENGER legehjelp. Han bagatelliserer det en kommer med, en blir ikke tatt seriøst, selvgod
han er veldig treg med å videresende til spesialist. Dårlig lytter , Treg, lover men holder skjelden avtaler. Ydmykhet er totalt fraværende. Rett og slett en skandale. Hans manglende kompetanse sammen med manglende ydmykhet har fått store konsekvenser for meg. Jeg vil på det sterkeste råde folk å ikke bruke han. En skandale . Sure og tilsynelatende misfornøyd ansatte i resepsjonen . Altfor mange pasienter, dårlig eller ikke forberedt til timene i det hele tatt. Jeg vil bare sette et stort minus tegn foran Glette..,..,