Haugesund legesenter

Skippergata 14 5527 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Haugesund legesenter

Den beste

Lege: Tor Johannesen Skrevet

Doktor Tor Johannesen har vært min fastlege i 43 år . Kunnskapsrik og en dyktig lege.
Man får god hjelp , og han har serviceinnstilte medarbeidere.
Fint lokale med betalingsterminal.

Ikke tilgjengelig

Lege: Tor Johannesen Skrevet

Som pårørende har det vist seg å være helt umulig å kommunisere med denne fastlegen. Jeg har flere ganger lagt igjen beskjed hos legesekretæren, men det følges ikke opp. Enkle ting, ikke noe som bryter taushetsplikt. Jeg har også fulgt min far til legen, og alltid møtt ulike vikarer. Jeg understreker at jeg ikke uttaler meg om det medisinfaglige her, men om tilgjengelighet/kommunikasjon/service. Det er også en viktig side som skal ivaretas av en fastlege.

Dyktig og trygg

Lege: Kjell Ivar Glette Skrevet

Er min fastlege. Føler at jeg er i trygge hender hos Glette. En av de bedre legene i Haugesund. Har hatt han som fastlege i mange år.

Lytter

Lege: Vegard Frøyland Skrevet

Er nylig begynt, - men gir et godt inntrykk. Lytter og stiller relevante spørsmål. Viser kunnskap og medmenneskelighet. So far So good.

Trygg,god fastlege!

Lege: Tor Johannesen Skrevet

Har hatt Tor i 25 år som fastlege, håper han skal være noen år til. Nå er mine barn hos han også. Får alltid rask time til oss alle 3 hvis det skulle være noe. Føler oss godt i varetatt og blir henvist om det skulle være noe. Både ser og hører pasienten. Har alltid noen historier på lur :)