Kjeld Gregertsen

Autorisasjon (1988)

Byfjorden Legesenter Telefonnummer51 87 73 0051 87 73 ...
Skogstøstraen 37 4029 Stavanger
Kjeld Gregertsen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kjeld Gregertsen

Engasjert og tillitsfull

Jeg har hatt Gregertsen som fastlege i 5 år og er meget fornøyd. En åpenbart travel lege, men som likevel engasjerer seg i pasientens behov. Alltid imøtekommende og i godt humør. Utvilsomt faglig dyktig.

Desidert verdens beste lege!

Har hatt han som lege siden jeg var baby, skal lete lenge etter en lege som tar seg så god tid til sine pasienter som han gjør. Gir trygghet, viser forståelse og gjør det beste han kan for å gjøre pasientene glade og fornøyde. Gruer meg veldig mye til den dagen han pensjoneres da jeg ser på han som en unik lege som det ikke finnes mange av.

Beste legen!

En virkelig fantastisk lege som jeg føler tar folk på alvor. Har hatt han siden jeg var liten, og kommer aldri til å bytte. Som nevnt av andre - gruer jeg meg til den dagen han skal pensjoneres.
Føler meg alltid trygg og ivaretatt når jeg er hos han. En lege som virkelig ser og prioriterer pasientene sine. Og som gjerne henviser deg videre ved behov.

Må også nevne verdens skjønneste damer som jobber i resepsjonen. Noe ventetid, men verdt det.

Fantastisk lege!

Fantastisk lege som tar folk på alvor. Føler meg alltid trygg og i varetatt når jeg er hos han. Gruer meg til dagen han skal pensjoneres;)

Empatisk, trygg, hyggelig og kunnskapsrik lege.

Jeg skiftet til Kjeld Gregertsen for 1 år siden. Selv om det ikke har vært mange besøk, så merket jeg stor forskjell fra første besøk. Jeg trenger ikke lenger grue meg for å gå til legen. Han støtter, bekrefter og gir råd i et komplisert sykdomsbilde. Han virker som et fantastisk menneske og lege. Endelig føler jeg meg ivaretatt og trygg. Litt ventetid for å komme inn, men det gjør meg ingenting. Heller det og en lege som tar seg tid der det trengs.