1988

Skogstøstraen 37 4029 Stavanger
Kjeld Gregertsen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kjeld Gregertsen

Ingen over, ingen ved siden

En helt fabelaktig fastlege. Svært kompetent, empatisk og grundig. Sans for humor har han også. Er også svært tilgjengelig.

Ingen bedre!

Jeg har aldri hatt en bedre fastlege enn Kjeld! Han har aldri skuffet, og vet hva han snakker om. Jeg har alltid gledet meg til å komme innom for en time hos han selvom jeg har det helt forferdelig med høy feber. Han er åpen for alt, og liker å ha en god kontakt med pasienter. Rett og slett den beste jeg noen gang har møtt, både som fastlege og menneske!!

Beste legen jeg har hatt

Han var vår familiedoktor og jeg angrer på at jeg byttet ham ut grunnet praktiske årsaker. Sekretærene hans er også bare skjønne!

Bedre lege finner du ikke

Kjeld Gregertsen er en fantastisk bra lege, og jeg ville gjerne hatt ham som fastlege enda hvis ikkje jeg flyttet til Oslo.
Det gkk et år fra jeg hadde flyttet før jeg byttet fordi jeg ikke fant noen som jeg følte kunne være en like god lege som Gregertsen.

han er kjekk ,snill,høflig og hjelpsom

Han har tid til pasientene sine og veldig snill og hjelpsom

Norges beste?

Ekstremt flink og forståelsefull, hører på deg og tar dine problemer veldig serriøst.
Han følger deg såpass opp at han ringer på en søndag hvis han får svar på en søndag. Norges beste. Desidert.

Den beste legen jeg har hatt

Legen virker rolig og har evnen til å lytte på hva jeg har å fortelle om mine plager. Dette fører til at kontakten mellom legen og meg som pasient raskt blir god.
Han tar raskt beslutning om veien vidre og det har til nå godt meget bra. Har det vært noe som han ikke har vært sikker på har han sendt meg videre til spesialist med en gang og ikke hatt den holdningen " vent å se " dette gjør at jeg føler meg trygg på hans vurderinger.

Dyktig og ydmyk

Sender videre til spesialist når nødvendig i stedet for å "late" som om han kan alt selv. I tillegg flink med barn og ungdom da han også har fungert lenge som skolelege. Spesialist på cøliaki.

beskrivelse av lege Kjeld Gregertsen

Legen er enestående,forståelsefull,kan faget sitt flink til og lytte å meget behagelig.karakter det beste av det beste.

Verdens Beste Fastlege!!

Motiverende, støttende og forståelsesfull.
Er stort sett lett tilgjengelig, flink å følge opp og å få ting gjort.
Tar seg god tid, forklarer og lytter.
Veldig flink med barn.