Byfjorden Legesenter

Skogstøstraen 37 4029 Stavanger

Siste vurderinger av Byfjorden Legesenter

Fantastisk god lege!

Lege: Sverre Ove Rise Skrevet

Sverre er en utrolig flink lege som virkelig tar seg til til å lytte til pasienten og tar det man sier på alvor. Utrolig kunnskapsrik og dyktig.

Anbefaler ham på det varmeste!

Veldig fornøyd kunne ikke hatt en bedre lege :)

Lege: Kjeld Gregertsen Skrevet

Veldig fornøyd :) best dok beholde Kjeld så lenge som mulig ellers kommer eg til å butte lege senter.

Trygg og empatisk

Lege: Sverre Ove Rise Skrevet

Fantastisk lege for hele familien. Flink til å lytte, gi råd og henvise til spesialister hvis det er nødvendig.

Litt arrogant, litt kunnskapsløs, men konsistent i sitt virke

Lege: Sverre Ove Rise Skrevet

Sverre Ove Rise ble min lege og dette sammenfalt i tid med starten på et mareritt i vårt helsevesen. Han stod ved min side i denne perioden. Flink til å snakke og han har også videreutdanning i psykiatri, viktig å ikke glemme dette...Han har veldig hyggelige kolleger og tar seg utrolig god tid til å lege pasienten når man har kommet inn. Pasienten kunne kanskje vært tjent med kortere konsultasjoner, delvis fordi ventetiden også er noe lang og derfor blir besøket hos legen tidkrevende, men dette er trolig for de fleste et luksusproblem.

Ingen over, ingen ved siden

Lege: Kjeld Gregertsen Skrevet

Super lege, som tar seg tid til høre på hva du sier. Tilgjengelig når du trenger time, har også flinke kolleger som er tilgjengelige når han har ferie.