Hamza Mujaddidi

Autorisasjon (2018)

Hamza Mujaddidi er en av 56 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Hamza Mujaddidi

Anbefales ikke

Anbefaler ikke denne legen dessverre. Jeg skriver vanligvis ikke inn på slike vurderinger, men dette for å hindre at noen velger ham, særlig dersom de trenger hjelp til alvorlig sykdom. Legen har for lite relasjonskompetanse til at det fungerer i pasient-lege forholdet. Dersom du ikke trenger hjelp til noe alvorlig, kan det gå greit.

Anbefaler ikke

Mangel på sosiale ferdigheter og innblikk når man sliter psykisk. stiller spørsmål som ikke har noe med saken og gjøre. måtte gå privat fikk den hjelpen jeg trengte med en gang.

Effektiv og hjelpsom

Jeg har vært hos Hamza flere ganger for smerter. Det er deilig å kunne gå til en lege som får ting gjort. Han er effektiv, til tider litt brå, men det er deilig å kunne gå til en lege som gir de henvisningene og reseptene man trenger.

Dårligste lege jeg har hatt

Han er uerfarn, virker usikker. Dette dekkes over med arroganse. Han har noe av de dårligste relasjonkompetanse ferdigheter jeg har sett. Jobber selv i helsevesenet men vil aldri anbefale ham videre.

Arrogant og uinteressert

Virker totalt uinteressert i pasientens behov og symptomer. Ung og uerfaren lege som mangler en dose empati. Bytter så for jeg får mulighet.