Hanna Showatatek

Autorisasjon (2016)

Rosenlund Legesenter Telefonnummer69 35 45 4569 35 45 ...
Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Hanna Showatatek er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hanna Showatatek

Varm fastlege

Hanna kan sitt felt. Hun ser på deg når du prater med de mest empatiske øyene jeg har sett noen gang. Hanna er også kunnskapsrik og har bred kompetanse innenfor mange felt. Føler meg sett og forstått hos henne.

Kjempedyktig, empatisk og trygg.

Jeg kjenner meg ikke igjen i de dårlige uttalelsene av Hanna. Hun er en dyktig, empatisk og ivaretakende lege. Hun er veldig flink til å sette seg inn i og forklare mine sykdommer og problemer. Jeg er enormt takknemlig for å ha henne som lege. Kan ikke få fullrost henne nok 😀👍🌷

En lege som ser på pasienten når hun prater.

Har hatt et innlegg tidligere.
Tror vi to møttes på et veldig dårlig tidspunkt.
Vi har hatt en god samtale, og er nå enig i at vi starter på nytt. Og det har vi gjort. Går veldig bra. Jeg spør, og hun svarer 😂. Å

Jordnær og flink fastlege.

For å si det sånn, jeg ser flere her som skriver om dårlig kommunikasjon å at Hanna prater for mye o.s.v da har jeg en ting å si, dere skal være glad for at legen faktisk forsøker å forklare ting, jeg har vært sjuk i så mange år nå, å har hatt så mange leger på så mange sykehus, å kan med hånden på hjertet si at Hanna ikke er i nærheten av å være en dårlig lege, blir man sur på en lege fordi man ikke kan sitte å forklare seg om en sak som plager en i en hel legetime uten at legen svarer, ja da burde man kanskje snakke med noen andre et annet sted, om man virkelig vet så mye om seg selv å sitt problem så trengs vell ikke legen, jeg må vell si at jeg fikk et litt merkelig første møte med Hanna på hennes første dag jobb, hvor hun ikke anbefalte at jeg fikk beholde førerkortet fordi jeg hadde hba1c på 8.5 noe som ikke er rett i følge dia pol, men en telefon fra dem å feilen ble rettet opp i, jeg tenkte på situasjonen i etterkant, å kom fram til Hanna faktisk bare prøvde å gjøre det rette, når hun forsto at det var feil ordnet hun jo opp å jeg har mitt førerkort enda, så folkens, ikke stol på dårlige vurderinger, prøv selv, jeg var hos Hanna senest i dag, en kjempe kontruktiv og hyggelig time :)

Bra lege

Jeg ser at det er noen dårlige anmeldelser, noe je stiller meg uforstående til. Min opplevelse er at hun gjør jobben sin på en bra måte, så bra at nå er hele familien pasienter hos henne. Jeg vil absolutt anbefale henne som fastelege. Tommel opp 👍🏻