Hanna Showatatek

Autorisasjon (2016)

Rosenlund Legesenter Telefonnummer69 35 45 4569 35 45 ...
Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Hanna Showatatek er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hanna Showatatek

Bra lege

Jeg ser at det er noen dårlige anmeldelser, noe je stiller meg uforstående til. Min opplevelse er at hun gjør jobben sin på en bra måte, så bra at nå er hele familien pasienter hos henne. Jeg vil absolutt anbefale henne som fastelege. Tommel opp 👍🏻

Er du heldig så har hun ikke så mye å prate om den dagen.

Skulle grunnen til ditt besøk være noe hun er interessert i den dagen så blir besøket bra. Hvis ikke så kan du enten bare gå eller bli sittende mens hun prater seg ferdig om det hun vil den dagen.
Hvis du så skulle være så frekk at du tar opp grunnen til at du er der så blir hun gjerne sur og informerer deg om at du helst skal bestille dobbeltime hvis du vil da opp to ting.
I tillegg er hun overbevist om at hun kjenner bedre til kroppen din enn det du gjør, noe som gjør det ekstra vanskelig. Heldigvis kan du gjøre som jeg har gjort; byttet fastlege.

Dårlig på kommunikasjon

Etter en konsultasjon med henne gikk jeg derfra så sint som jeg sjelden blir.
Hun avbrøt meg flere ganger, og selv om jeg gjorde henne oppmerksom på det fortsatte hun å avbryte meg.
Jeg måtte faktisk be henne om å la meg få snakke ferdig - men det hjelp ikke.
I konsultasjonen etterpå, tok jeg det såvidt opp, men hun nektet på at hun hadde gjort noe "galt" - at det kun var min feil.
Litt dårlig selvinnsikt med andre ord.
Er godt oppe i årene, og har aldri tidligere opplevd noe som helst problemer med å kommunisere med andre leger noen gang - før jeg hadde time med henne.

Det er vel unødvendig å si at jeg har byttet fastlege.

God fastlege

Veldig hyggelig fastlege! Jeg er veldig fornøyd. Jeg føler virkelig at jeg er i trygge hender. Helt fantastisk!

Kjempe fornøyd

Kjenner meg ikke igjen i tidligere vurderinger. Jeg opplever denne legen som meget empatisk og engasjert lege som setter seg godt inni min situasjon. Kan anbefale henne på det sterkeste. Jeg og hele familien har henne som fastlege.