Per Tonning Haaland

Autorisasjon (1984)

Hinna Legekontor Telefonnummer51 88 22 4051 88 22 ...
Kari Lofthusgate 16 4020 Stavanger
Per Tonning Haaland er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Per Tonning Haaland

Empatisk og følger opp

Har akkurat byttet til Dr. Haaland og mitt førsteintrykk er veldig bra! Han er lyttende og du får inntrykk at han vil hjelpe deg! Han har nå også følgt meg opp på en fortreffelig måte. Det samme kan sies om resepsjonen, som er svært hyggelig.

Når man venter, så er det bra at det er dagens avis der, samtidig som det er TV der som gjør at ventetiden blir mindre!

Med andre ord, et veldig godt inntrykk!

Er til for pasientene

Behandler pasientene som seg selv eller sine egne. Vil gjerne hjelpe. Meget lang og bred erfaring. Imponernde diagnostisk blikk - uten å være inntrengende.

svært god lege

Er min lege i over 20 år. Har ubetinget tillitt til han. Veldig flink faglig.

Sett hørt og bekreftet

en fastlege som virkelig bryr seg om meg som pasient. En helt spesiell nådegave når det gjelder å lytte for derigjennom etablere et godt samarbeid mellom pasient og lege. Er opptatt av livskvalitet og å legge til rette for at jeg, tross alvorlig sykdom, skal leve hverdagen best mulig. Er rask med søknader og er flink til å ringe eller gi tilbakemeldinger ved svar fra andrelijetjenesten. Jeg føler meg sett, hørt og bekreftet, og utrolig trygg som pasient med store hjelpebehov og tett oppfølging.

Kjempe flink lege

Min lege i 20 år. super til å lytte, flink til å forklare sykdom/symptomer, flink med tilbakemelding og oppfølging, høflig og viser respekt.