Daniel Christopher Mc Fadden

Autorisasjon (2017)

Daniel Christopher Mc Fadden er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Daniel Christopher Mc Fadden

Varm som person og dyktig som lege

Han tar deg godt i mot og du føler at han tar seg tid til deg. Opplever McFadden som en mild og hyggelig person, som alltid lytter på det du sier og tar det på alvor. Han tar en ekstra prøve om han er usikker på hva problemet er, som gir meg en stor trygghet og tillit til han som min lege. Han er den beste legen jeg har hatt!

FANTASTISK!

Mange gruer seg til å oppsøke lege, men det behøver man ikke hvis man får McFadden som sin fastlege. En mer omsorgsfull og imøtekommende lege har jeg aldri møtt. Dette er en person som oppriktig bryr seg om pasientene sine, evner å lytte og stille de riktige spørsmålene for å oppklare best mulig behandlingsforløp. Jeg har aldri følt meg så godt ivaretatt før og anbefaler han på det aller aller sterkeste! For en fantastisk lege!

Profesjonell og omsorgsfull

Jeg gir min mest oppriktige anbefaling til min eksepsjonelle fastlege! Etter å ha byttet fastlege en gang, har jeg ikke hatt noen som helst angret. Hans imøtekommende holdning, grundige oppfølging og systematiske tilnærming har gjort et uutslettelig inntrykk. Han kommuniserer på en enkel og forståelig måte, samtidig som han tar meg på alvor og gir meg følelsen av å bli sett. Uten å nøle, anbefaler jeg ham på det sterkeste til alle som søker en profesjonell og omsorgsfull lege!

Ivaretatt av en fastlege som ser pasienten

Utsatt for en kraftig trafikkulykke for 3 år siden front mot front. Brist i hjernebarken,ødelagte hofter/knær,brukket fot. Endte opp på Godt Haap som ivaretok meg veldig bra. Etter ha hatt 2 "fastleger" som ikke hadde tid,kun ute etter penger fant jeg Mc Fadden. En betryggende lege som forsto mine store problemer fra min side. Blir ivaretatt på en betryggende måte.

Ser virkelig pasienten

En gjennomgående grundig og empatisk lege. Jeg byttet fastlege da Bjørnsletta fikk tildelt ny legehjemmel fordi det var lett å få time raskt, og har ikke angret. Daniel er opptatt av å bli kjent med pasienten. Han tar seg god tid til å forstå sykehistorien og se hele bildet. Her føler man seg ivaretatt. Når jeg har vært der har han kommet presis selv om timen var sent på dagen. Jeg opplevde også at personalet på labben jobbet effektivt med stor omsorg.