Bjørnsletta Legesenter

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørnsletta Legesenter

Fantastisk

Lege: Daniel Christopher Mc Fadden Skrevet

Flink å se hele mennesket og oppriktig interessert i å forstå og hjelpe. Utrolig hyggelig og dyktig lege.

Forståelsesfull og dyktig lege

Lege: Diako Hamedi Skrevet

Byttet nylig til dr.Hamedi, og ble møtt av en varm og omsorgsfull lege. Han hører på pasienten og tar meg på alvor. Fikk veldig rask godkjenning hos DPS med hans hjelp. Svarer raskt via Pasientsky appen. Anbefaler han på det sterkeste

Arrogant

Lege: Anders Ragnvald Bugge Skrevet

Denne legen er svært arrogant og lite villig til å lytte til sine pasienter. Han er nedlatende og avvisende om man spør om videre oppfølging eller tydeliggjøring av behandlingsforløpet. Det oppleves ubehagelig å være pasient, da man ser på hele han at han ikke tror på det en forteller om egen situasjon. Han er kort i kontakten og gir ikke mulighet til å gi tilbakemelding over eventuell e-konsultasjon, da må man bestille ny time. Det er vanskelig å få time, da han er fullbooket langt frem i tid. Når du først får time må du belage deg på lang ventetid - noe han heller aldri beklager for.

Dyktig

Lege: Anders Ragnvald Bugge Skrevet

Alltid like imøtekommende. Alltid godt forberedt. Med hans bakgrunn i geriatri og indremedisin føler jeg meg og vet jeg at jeg er tryggere enn hos noen tidligere fastleger.

Trygg

Lege: Jan Olav Sørdal Skrevet

Har hatt Sørdal som fastlege siden ha tiltrådte ved Bjørnsletta Legesenter . Meget godt fornøyd , han er forståelsesfull og jeg føler meg godt ivaretatt .