Ole Andreas Stølen

Autorisasjon (2015)

Ole Andreas Stølen er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Ole Andreas Stølen

Hyggelig, grundig og kommunikativ

Ole Andreas lytter oppmerksom og etterspør ved behov før han konkluderer eller kommer med råd, uansett om det er et fysisk eller psykisk problem. Han nøler ikke med å henvise til spesialist om det viser seg å være nødvendig eller å ta prøver. Jeg føler meg godt ivaretatt og sett.
Eneste å utsette er at han alltid er forsinket, uansett om det gjelder første eller siste time på dagen.

Grundig og trygg

Har Ole Andreas som fastlege til meg og mine barn. Kunne ikke vært mer fornøyd. Han er ekstraordinært grundig og oppriktig interessert i å hjelpe pasienten. Det er også meget enkelt å få time, både på dagen og til andre ting.
Anbefales på det sterkeste!

Dyktig, men 3 ukers ventetid pluss

Hjelper lite å være god på pasientdialog og fag når du ikke får time før om 3-4 uker, og resepsjonen er uinteressert i å hjelpe deg. Ekstraordonært lavt nivå på tilgjengelighet.

Simply the best! ⭐⭐⭐⭐⭐

I am so grateful for the care and understanding I have received from Dr. Ole as an international student.
He genuinely cares about his patients and takes his time to listen to their complaints.
He is kind, professional and very considerate, especially about mental health problems.

Thank you very much!

Grundig og dyktig

Legen er rolig og bruker god tid i møte med pasienten.Han undersøker grundig og henviser videre ved behov. Føler meg ivaretatt og trygg.