Monica Haga

Autorisasjon (2010)

Rossabø legesenter Telefonnummer51 20 13 7051 20 13 ...
Spannavegen 152 5535 Haugesund
Monica Haga er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Monica Haga

God og engasjert lege

Monica Haga gir pasienten opplevelse av å bli tatt på alvor.
Kanskje ikke helt up-to-date på fasiliteter, men det kompenseres med ekte engasjement.

Utilgjengelig!!

Har fått tildelt denne som min privatlege, og ikke hatt noen kontakt med legen på mer enn et år. Skulle forsøke å booke en time idag (innenfor de definerte "åpningstidene for telefon", men sitter nesten 2 timer på vent i telefonen, uten noe svar eller andre kontaktopplysninger.

Finner ikke heller noe særlig annet av info som kan gjøre meg istand til å få etablert kontakt/bestilt time. Vanskelig å uttale seg om selve tjenestene, da jeg til dags dato ikke har fått møtt legen ansikt til ansikt enda.

Betryggende

Går svært sjeldent til lege, med mindre jeg føler at det ikke er annen utvei. Dette er pga dårlige erfaringer med tidligere "samlebånd leger" som ikke ser på deg engang når de har deg der. Monica Haga er virkelig ingen samlebånd lege, hun er betryggende og god å snakke med. Og for oss som har litt angst for å gå til lege, er hun fantastisk. Er ikke lenger redd for legekontor eller undersøkelser nå som jeg har henne som lege. :)

Den beste legen jeg har hatt

En veldig imøtekommende og forståelsesfull lege som alltid har et flott smil på lur. Hun er svært effektiv og får ting gjort veldig fort. Flink å få folk til å slappe av og hun er tilittsvekkende.

Veldig fornøyd

Går heldigvis kun sjeldent til lege men legen tilbyr timer på morgenkvisten innen jeg skal på jobb, virker avslappet og god behandling også på laboratorium og betjeningen i telefon.Kanskje kunne telefontid for timebestilling time utvides.