Monica Haga

Haraldsgt 140-3.etg-inng Kaigt, PB 506 5501 Haugesund
Monica Haga er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Monica Haga

Not clinic

students attend many times who have to read on internet and give you advice, which sound terrible. Never got my sickness covered. I always had to try something on my own to get better.

Dyktig lege, lang ventetid

Utrolig dyktig lege som tar seg god tid til å høre på sine pasienter. Flink med og følge opp. Eneste minuset er at du bør sette av over 1 time til og gå til legen. Er lang venting både for å komme inn til legen og enda lenger ventetid på å få komme inn på labratoriumet for å ta foreks blodprøver.

Alt i alt veldig fornøyd!

God og engasjert lege

Monica Haga gir pasienten opplevelse av å bli tatt på alvor.
Kanskje ikke helt up-to-date på fasiliteter, men det kompenseres med ekte engasjement.

Utilgjengelig!!

Har fått tildelt denne som min privatlege, og ikke hatt noen kontakt med legen på mer enn et år. Skulle forsøke å booke en time idag (innenfor de definerte "åpningstidene for telefon", men sitter nesten 2 timer på vent i telefonen, uten noe svar eller andre kontaktopplysninger.

Finner ikke heller noe særlig annet av info som kan gjøre meg istand til å få etablert kontakt/bestilt time. Vanskelig å uttale seg om selve tjenestene, da jeg til dags dato ikke har fått møtt legen ansikt til ansikt enda.

Betryggende

Går svært sjeldent til lege, med mindre jeg føler at det ikke er annen utvei. Dette er pga dårlige erfaringer med tidligere "samlebånd leger" som ikke ser på deg engang når de har deg der. Monica Haga er virkelig ingen samlebånd lege, hun er betryggende og god å snakke med. Og for oss som har litt angst for å gå til lege, er hun fantastisk. Er ikke lenger redd for legekontor eller undersøkelser nå som jeg har henne som lege. :)