Lis Verner Hansen

Autorisasjon (1998)

Hillevågsdoktoren AS Telefonnummer51 90 69 0051 90 69 ...
Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Lis Verner Hansen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Lis Verner Hansen

Imøtekommende og seriøs

Lis har alltid tatt meg alvorlig når jeg kommer inn med problemer. Har hatt henne siden jeg var barn og alltid vært fornøyd. Hun har behandlet og sjekket meg grundig og jenvlig under kyssesyke, anemi og hjalp med også med å komme inn i psykriatiske helsetjenester.
Alltid fått legetime i løpet av akseptabel tid og føler jeg blir møtt av en person som bryr seg. Hun er ofte rask og oppfatter symptomer man kommer med. Hun viser tillit til pasientene sine.
Anbefales på det varmeste.

Faglig oppdatert, god til å lytte, medmenneske

Kan trygt anbefale Lis til alle jeg kjenner! Hun gir "det lille ekstra." Hun tar meg på alvor og ønsker å yte mitt beste.

Den beste❤️

Følger opp! Helt fantastisk! Ringer, melder og gir tilbakemeldinger på prøver og testester. Mer enn fornøyd. Stoler på henne😊FøLet jeg er i trygge hender

Lytter ikke til pasienten

Jeg har hatt Lis i mange år, helt side jeg var et barn. Problemene mine iforhold til legen bygget seg opp da mine psykiske problemer kom frem. Etter det har det vært det jeg føler misbruk av tillit og taushetsplikt.
For meg ble "lege- og pasientforholdet" for personlig da hun flere ganger kom hjem mot min vilje.
Jeg skulle ønske hun snakket mer med pasienten selv, til tross at pasienten ikke nødvendigvis er myndig, og ikke direkte til foreldrene.

Jeg har byttet fastlege.

Fantastisk lege

Denne legen har virkelig tatt vare på meg. Hun tar seg god tid til å lytte, er forståelsesfull, faglig dyktig, enten det gjelder somatiske eller psykiske problemer. Jeg oppfatter henne som særlig kunnskapsrik ift psykiske lidelser. Hun er grundig og henviser til riktig instans når det er nødvendig. Hun er ikke den som løser problemer med reseptblokka, men foreslår som regel andre muligheter. Hun har også tatt godt vare på barna mine. Legen har min fulle tillit, jeg kunne ikke tenke meg noen annen fastlege.

Jeg oppfatter personalet som blide, serviceinnstilte. Man får hastetime same dag hvis det er nødvendig.