Lis Verner Hansen

Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Tlf: 51 90 69 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lis Verner Hansen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Lis Verner Hansen

Faglig oppdatert, god til å lytte, medmenneske

Kan trygt anbefale Lis til alle jeg kjenner! Hun gir "det lille ekstra." Hun tar meg på alvor og ønsker å yte mitt beste.

Den beste❤️

Følger opp! Helt fantastisk! Ringer, melder og gir tilbakemeldinger på prøver og testester. Mer enn fornøyd. Stoler på henne😊FøLet jeg er i trygge hender

Lytter ikke til pasienten

Jeg har hatt Lis i mange år, helt side jeg var et barn. Problemene mine iforhold til legen bygget seg opp da mine psykiske problemer kom frem. Etter det har det vært det jeg føler misbruk av tillit og taushetsplikt.
For meg ble "lege- og pasientforholdet" for personlig da hun flere ganger kom hjem mot min vilje.
Jeg skulle ønske hun snakket mer med pasienten selv, til tross at pasienten ikke nødvendigvis er myndig, og ikke direkte til foreldrene.

Jeg har byttet fastlege.

Denne legen har virkelig tatt vare på meg. Hun tar seg god tid til å lytte, er forståelsesfull, faglig dyktig, enten det gjelder somatiske eller psykiske problemer. Jeg oppfatter henne som særlig kunnskapsrik ift psykiske lidelser. Hun er grundig og henviser til riktig instans når det er nødvendig. Hun er ikke den som løser problemer med reseptblokka, men foreslår som regel andre muligheter. Hun har også tatt godt vare på barna mine. Legen har min fulle tillit, jeg kunne ikke tenke meg noen annen fastlege.

Jeg oppfatter personalet som blide, serviceinnstilte. Man får hastetime same dag hvis det er nødvendig.

Fantastisk fastlege!

Har hatt denne fastlegen i mange år og kunne ikke vært mer fornøyd! Hun er flink til å lytte, og man føler seg tatt på alvor. Jeg har fått veldig god oppfølging, og henvisninger om nødvending for mine helseplager. Kunne ikke funnet en bedre fastlege!
Personalet i skranken derimot, har jeg flere ganger opplevd som spydige og utrivelige på telefonen.

Anbefaler ikke

Har ekstremt dårlig erfaring med hele dette legekontoret (Hillevågsdoktoren). Finner ikke annet ord å beskrive de ansatte i luka med enn frekke og ufordraglige. Tonen de har med meg er nedlatende, som ung voksen og de snakker til meg som om jeg ikke forstår hva de mener, når jeg tydelig har forklart alt i riktig sjargong. For hver minste lille ting må man bestille time, det er umulig å ordne noe som helst via telefon. Når det gjelden selve legen er hun sjelden tilgjengelig, vifter vekk plager som for meg er store.

Føler meg ikke forstått

Jeg har ikke så god erfaring med denne legen, føler egentlig at hun prøver å motarbeide meg heller enn å hjelpe, og bryr seg ikke om problemer som jeg har, vet ikke om vi kom litt skeivt ut, men skjønner ikke helt hva jeg har gjort feil heller. Man vil jo gjerne ha en fastlege som man føler at prøver å hjelpe en til å få det bedre og hører på det man forteller og tar det på alvor...

Veldig dyktig og empatisk lege

Har gått til Lis i flere år og hun skiller seg ut fra alle leger jeg har hatt, fordi hun virkelig bryr seg om meg. Blir veldig godt ivaretatt. En profesjonell, empatisk og omsorgsfull lege. Hun er fantastisk :)

Fantastisk dame!

Jeg anbefaler Lis på det aller varmeste. Hun er snill, ser deg i øynene og hører godt på hva du sier og tar deg veldig på alvor. Hun prøver ikke å få deg ut forest mulig, og tar alltid hensyn til dine behov. Hun har vært min lege i flere år nå, og har vært der gjennom mye. Hun er best. Jeg har erfart flere leger som er motsatt av dette, og det gir kun en utrygg følelse. Lis gjør at du føler deg trygg og god, samme hva som plager deg. :)

Hyggelig og flink

Utrolig hyggelig, menneskelig og profesjonell lege. Hun tar seg tid til deg selv om det er forsinkelser, er hyggelig og forståelsesfull. Jeg har hatt flere forskjellige fastleger og dette er den beste! Greie ventelokaler, men det kan være vanskelig å komme igjennom på telefonen. Anbefaler derfor å bestille time på sms/app. Det er som regel litt ventetid, men dette er en lege det er verdt å vente på :)

Verdens beste lege

Hun er verdens beste lege, tar meg på alvor og stiller opp 200% hele tiden.
Hun har alltid god tid til meg.
Legekontoret og venterommet er fine og kontorpersonalet hjelpsommeog hyggelige.

god lege

God og omsorgsfull lege, som samtidig er veldig profesjonell. Har særlig erfart henne i forbindelse med sykdom og vanskeligheter iforb med svangerskap, og hun er veldig forståelsesfull og god på oppfølging.

Flott

Hun hører hva du sier, bruker litt ekstra tid på deg om nødvendig. Jeg har opplevd at hun har ringt meg et par ganger (en lege som faktisk ringer opp for oppfølging!!!).

Jeg har aldri hatt en bedre lege.

Legekontoret har blitt mye bedre. Nå kan du betale i en automat, sende sms for bestillinger og lignende, og det er lettere å få tak i de i telefonen. Man må alltid vente 25 minutter etter timen din egentlig skulle ha startet, men det er helt greit når jeg er så fornøyd med tjenesten de leverer.

Man kan få hastetime samme dag som man ringer, ellers tar det vanligvis en uke.