Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh

Autorisasjon (1999)

Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh

Dumme råd

Jeg er overvektig. Denne legen forstår ikke at det er en sykdom. Hun sa det bare er å spise mindre og trene mer.

Hun delte ut noen ark med plan på hva jeg skulle spise for å gå ned i vekt. Dette var mer mat enn jeg spiser til vanlig. Jeg fortelle hvor mye jeg trener, og da sa hun at det er for mye, og jeg må trene mindre. Jeg kom altså ut av kontoret med at for å gå ned i vekt, må jeg spise mer og trene mindre.

Latterlig.

Uempatisk, kaldt, uoppdatert og har mye travelt!!!

Jeg kan ikke anbefale henne som fastlege i det hele tatt. Hun er svært dårlig til å svare i rett tid under nødsituasjoner. Det er tydelig at hver pasient har sin egen individuelle tid for sitt eget problem, men dessverre forstår ikke legen konseptet rundt dette og gir ikke tilstrekkelig tid til at pasienten kan forklare problemet sitt.

Siden det er pasienter med ulike problemer vil det være naturlig å trenge mer tid til å snakke med legen, virker det som om legen ikke tar dette på alvor, og hun anbefaler heller ikke at pasienten kan komme tilbake en annen dag for å diskutere det samme problemet.

For eksempel, de gangene jeg har besøkt legen, har hun ikke vært villig til å diskutere resultatene fra røntgen, MRI og CT-skanninger. På grunn av den store mengden resultater hun mottar, har hun vanskeligheter med å finne skanningene og forklare dem til pasienten på en måte som pasienten kan forstå problemet bedre. Det er nødvendig å minne henne om dette når det skjer!

Hun er heller ikke oppdatert når det gjelder å motta og svare på resultatene fra disse sentrene i systemet sitt. Dette gjør at jeg som pasient heller ikke får den informasjonen jeg trenger å vite fra disse resultatene. Det ser ut til at hun ikke deltar på nye seminarer og ikke holder seg oppdatert.

Hvis det har vært mulighet at man kunne velge å gi null stjerne, så hadde jeg valgt det!

Styr unna.

I januar 2023 oppsøkte jeg denne legen, i tro på at hun kunne følge meg opp. Jeg hadde bodd i Spania en periode og trengte en ny fastlege.I journalen min ser man lett at jeg har en fortid innen psykiatrien. Allerede under første møte opplevde jeg at hun hadde dannet seg et bilde av meg som pillemisbruker og løgner.
Det ble tydelig at hun favoriserte fysiske lidelser når det gjelder å bli tatt på alvor. Hun nær sagt sa det rett ut i en samtale.
Jeg har opplevd null samarbeidsvilje, empati og forståelse. Hun innser tydeligvis ikke at psykiske lidelser med påfølgende avvisning av medikamentell behandling kan få katastrofale følger.
På dette tidspunkt stilte andre i familien opp. Ellers vet jeg ikke hvordan det hadde gått og vedkommende lege visste det absolutt ikke!!!!

Dyktig og lyttende fastlege !!!

Jeg har hatt dr Mahsa som fastlege i 16-17 år, og er svært fornøyd! Hun er en trygg person å oppsøke, lytter til hva pasienten kommer med, følger tett opp og er dyktig i jobben sin!

En fastlege å anbefale på dwt sterkeste!

Svært godt fornøyd

Jeg har hatt Masha som fastlege i mange år, og er svært godt fornøyd. Hun er effektiv og nøye, og lytter til det som blir formidlet. En lege til å stole på.