Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh

Autorisasjon (1999)

Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh

Godt fornøyd

Har hatt henne som fastlege i mange år. Svært godt fornøyd og får god hjelp. Har kronisk sykdom og blir henvist til de spesialister jeg trenger. Føler meg godt ivaretatt, lyttet til og blir tatt seriøst. Anbefales.

Eneste ønske er at hun skulle vært mer tilstede, slik at det hadde vært enklere å komme til hos.

Overkjørt som pasient

Angret sårt at jeg byttet til denne legen. Medisinene jeg hadde gått på fast i 5 år var plutselig ikke bra og skulle minkes. Selv etter klare anbefalinger og jornaler fra smertepol. Følte meg ekstremt overkjørt.

Misfornøyd

Hun har vært min fastlege i noen år. Bruker kort tid til konsultasjonen. Jeg følte at jeg ikke ble tatt på alvor og fulgt opp av legen. Hun ser mest på skjermen foran seg enn pasienten på konsultasjonen. Lang ventetid for å få time hos henne. Obs! Sender deg ikke videre til spesialist hvis hun er usikker. Alt er som regel normalt. Føler at hun er mest ute etter å øke pasientlisten. Anbefales ikke!

Skuffe

I begynnelsen virker hun ganske grei lege. Virker serøst og prøver å hjelpe. Men egentlig det dreier det seg bare om penger for henne. I det siste følte jeg at hun ville bare få meg ut så fort som mulig for å få neste pasient. Og siden hun tar så mange pasienter så glemmer hun fort hvem du er og hva sykdommen var. Veldig skuffet. Hun er i tillegg lite tilgjengelig. Hver gang jeg ringer tar det minst 2-3 uker å få time hos henne. I tillegg jobber hun ikke alle dagene.

Dyktig, hyggelig og hjelpsom lege.

En dyktig lege med høyt servicenivå. Hun er hyggelig, lett å snakke med og jeg har stor tillit til henne. Det eneste forbedringen jeg kan komme på er at hun burde kanskje skrive litt mer fokusert, for å unngå feilskrift i attestene hun skriver. En god fastlege som anbefales.