Bjarte Ås Harbo

Ålgård Legesenter

Rettedalen 11 4330 Ålgård
Bjarte Ås Harbo er en av 9 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Bjarte Ås Harbo

Veldig misfornøyd med denne legen

Har hatt denne legen I mange ,mange år. Henviser aldri videre til andre spesialister. Gir meg masse forskjellig medisiner som jeg selv må finne ut at jeg ikke kan ta sammen. Har veldig lite tro på fibromyalgi . Føler ikke jeg blir trodd på å tatt alvorlig.

dårlig lege

Var så uheldig at jeg fikk denne mannen som lege da jeg flyttet til Gjesdal. Bryr seg ongenting om sine pasienter. Bare lover og lover at man skal henvises videre, men det blir aldri noe. Byttet fastlege og ballen begynte å rulle med en gang. Han prøver bare å spare staten for penger og bryr seg absolutt ikke om pasientenes helse

Anbefaler denne legen!

Jeg har vært borti mange leger, og har enda ikke funnet noen like god som Bjarte Harbo. Han ser meg, lytter til det jeg sier og jeg synes han kommer med gode løsninger. Jeg synes også han er ydmyk nok til å si fra hvis han er usikker. Sender da henvisning videre. Jeg har bare gode erfaringer.

Han er ikke en god lege

Jeg har vært så uheldig å ha denne mannen som fastlege i flere år. Har dessverre ikke hatt tid til å sette meg inn i hvordan en bytter fastlege. Det skal jeg snart gjøre. Jeg håpte han skulle flytte, eller miste stilingen, men det ser beklageligvis ut til at han ikke komme til å forsvinne av seg selv.

Mannen er konsekvent sen. Jeg har sittet på venterommet i opp til 10-30 minutter omtrentlig hver eneste gang jeg har vært på legesenteret.

Han trenerte gjennom et helt år behandling for noe jeg fikk ordnet etter ett eneste møte med en privatlege. Og fornyelser av resepter er alltid veldig vanskelig å få gjennomført med denne mannen. Vet ikke om han gjørs på, eller om han bare er litt ufokusert.

Og i stedet for å gjennomføre tester som kunne være heldige, forteller han om hvordan han anser seg som en bremsekloss mellom pasienter og spesialister, fordi han vil spare storsamfunnet penger. Virkelig, det er det han sier (med litt flere ord).

Og av en eller anen grunn ønsker mannen ta en masse blodprøver. Og han greier aldri gi en faglig begrunnelse for hvorfor han trenger dette.

Jeg kommer til å bli fornøyd når jeg får byttet bort denne legen.

Veldig bra lege

Er veldig fornøyd, lytter , er effektiv. Har en respektfull og lett tone i komunikkasjonen