Bjarte Ås Harbo

Autorisasjon (1995)

Bjarte Ås Harbo er en av 13 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Bjarte Ås Harbo

Dyktig og har empati

Bryr seg og kan sitt fag. Henviser hvis jeg ber om det og forstår medisiner. Mange gode samtaler har vi hatt. Veldig fornøyd.

En dyktig fastlege

Jeg kunne ikke ønsket meg en bedre fastlege! Han tar meg alltid på alvor når jeg kommer til time, og jeg har full tillit til hans vurderinger. Empatisk, lyttende, kunnskapsrik og klok. Har hatt ham til fastlege gjennom mange år, og det er jeg veldig takknemlig for.

Ikke hørt eller sett

Føler øver sett og ikke hørt
avfeier ting man tar opp sjekker ikke opp ting man lure på om man er bekymret for noe

Dyktig

Her blir man møtt av faglig dyktighet, klokhet og tydelighet pakket inn i omsorg.
Trenger man en akuttime, blir det alltid ordnet. Strekker seg langt for klientene.
Litt irriterende med ventetid, men det er jo fordi han tar seg tid til det som trengs.

Flott familie lege som yter det lille ekstra

Må bare si jeg synes han gjør en fantastisk jobb, ringer viss han lurer på noe og jobber tydeligvis til langt på kvelden . Blir tatt seriøst og god ivaretatt, nå har hele familien han som fastlege og det er veldig godt å ha noen som kjenner vårs families historie. Viss det er noe han ikke kan svare på eller er usikker på har jeg ved flere anledninger opplevd at han har henvendt seg til andre for å finne informasjon. Veldig betryggende når det er snakk om barna i familien. Helt topp synes jeg .