Bjarte Ås Harbo

Autorisasjon (1995)

Bjarte Ås Harbo er en av 13 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Bjarte Ås Harbo

Trygg og kunnskapsrik

Går til behandling for diabetes 2. Meget god oppfølging. Alltid imøtekommende og god til å lytte. Behandlingen virker og jeg lever nå godt sykdommen.

Fornøyd

Empatisk, flink å lytte. Tar den tid det trengs. Konfronterer når han synes det er nødvendig.
Erfaren.

Dårlig lege

Bryr seg lite om pasienten, hører ikke på hva du har å si. Tar ikke det du har å si seriøst, føles ut som han ikke tror på deg. Etter jeg bytta lege fikk jeg oppleve hvordan legen skal og bør være.

Veldig misfornøyd med denne legen

Har hatt denne legen I mange ,mange år. Henviser aldri videre til andre spesialister. Gir meg masse forskjellig medisiner som jeg selv må finne ut at jeg ikke kan ta sammen. Har veldig lite tro på fibromyalgi . Føler ikke jeg blir trodd på å tatt alvorlig.

dårlig lege

Var så uheldig at jeg fikk denne mannen som lege da jeg flyttet til Gjesdal. Bryr seg ongenting om sine pasienter. Bare lover og lover at man skal henvises videre, men det blir aldri noe. Byttet fastlege og ballen begynte å rulle med en gang. Han prøver bare å spare staten for penger og bryr seg absolutt ikke om pasientenes helse