Cecilie Tveteraas Hauge

Ganddal legesenter

2001

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Ganddal legesenter
Olabakken 5 4322 Sandnes
Tlf: 51 68 13 13 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Cecilie Tveteraas Hauge er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cecilie Tveteraas Hauge

Et fantastisk menneske

En lege som virkelig tar seg tid og (om hun ikke har vanvittig god hukommelse) gir uttrykk for at hun husker tidligere samtaler og de gangene en har vært der før. Fantastisk flink med barn og klarer fort å få dem trygge i en uvandt situasjon. Føler både barna og meg selv er trygge med hjelpen hun kan tilby. Håper jeg slipper å bytte lege, noen gang.

Godhjertet lege!

Ble overført til Cecilie for noen år siden, da min lege hadde begrenset med plass.
Er så utrolig glad for at hun her finnes!
Hun har vært der for meg i gode og onde dager, sett meg på mitt laveste.
Hun har hjulpet meg, kontaktet de rette personene. Virkelig vært der for meg, støttende, lyttende, morsom, tydelig, og rett igjennom godhjertet! Bedre lege skal en lete lenge etter!
Hun kan være stolt av arbeidet sitt, da jeg nå har det MYE bedre, både fysisk og psykisk med helsen min. Dette er en lege som bryr seg. Jeg er nå på mitt høyeste, bedre psykisk, bedre fysisk, ny jobb og har det utrolig bra!
Et nytt liv<3

Tusen takk, Cecilie!

Beste barnelegen jeg har vert hos

Jeg har møtt en del barneleger i forbindelse med mine barn.Men har aldri møtt en så imøtekommende å grundig barnelege som Cecilie.Hun lytter,tar seg god tid,å hun ser barnet,å får god kjemi med barnet,noe som jeg syns er veldig viktig.Noen av de andre barnelegene jeg har møtt har såvidt sett på barnet,så derfor er jeg så glad jeg har Cecilie som ser oss,å hører på oss:)

Hun er unikum!

Cecilie ble min fastlege på grunn av en tilfeldighet da min daværende lege reduserte sin praksis og jeg ble overført til henne.

Jeg har "dessverre" i de siste år hatt utfordringer med helsen både fysisk å psykisk men måten hun har hjulpet meg har definitivt gjort skadene mindre.

Hvordan hun klarer å holde tritt i løpet av dagen med sine pasienter er utrolig for denne legen virkelig bryr seg. Hun er utrolig kunnskapsrik å inkluderende og lytter samtidig som hun spør de rette spørsmål slik at rett hjelp kan finnes.

Cecilie, Takk.

Beste legen jeg har hatt

Hørt masse bra om legen fra kollega i tillegg til å ha lest inne på legelisten.no. Byttet fastlege etter sms-varsel. Har ikke angret ett sekund. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt, og jeg har "prøvd" mange. Hun lytter til deg når du snakker, og dersom hun ikke vet svaret, kontakter hun riktige personer og kommer tilbake til deg som lovet. Ble henvist til sykehuset umiddelbart etter et legebesøk fordi hun LYTTET. Andre hadde sikkert bedt meg komme tilbake igjen om noen uker hvis problemet ikke hadde gitt seg.

Min sønn på 8 mnd er heldig som også har fått Cecilie som lege! Har vært innom mange ganger med han, og får god hjelp hver gang.

Aldri hørt fra en lege som spør "Er det noe annet jeg kan hjelpe deg med?". Fantastisk!

De som tar telefonen på legesenteret osv. er en blandet totalvurdering. Er ei som alltid tar ting seriøst og skaffer time så snart som mulig, mens er ei annen som "vurderer" problematikken selv. Ikke bra. (Samme problemstilling, to forskjellige pasienter).

Beskrivelse

Cesilie en helt Utrolg lege,med stor omsorg for sine pasienter.Føler meg trygg i hennes varetekt,hun er rett å slett et unikum,hun hører etter hva du har på hjertet ,fantastisk forståelsesfulle .Du er i di beste hender .

Den beste legen i verden !!

Takk Cecilie for hjelp og støtte.
Når jeg var helt i kjelleren og slet med ja skal ikke gå inn på det her.
Men vil bare si at hvis jeg ikke hadde hatt Cecilie som lege, støttespiller litt psykolog og div andre ting hadde ting sett mye mørkere ut for meg nå.
Hun er nøyaktig, forståelsefull, tar alltid ting alvorlig, følger deg opp,sender deg videre og får en diagnose på deg. I mellomtiden er hun der for deg. Hun ringer hvis det er nødvendig har aldri hatt en lege som henne der jeg føler at jeg er i så gode hender. Så tusen takk. Er kjempeglad for at hun er vår familie lege både min mann og mine barn bruker henne. Og hun kan anbefales på det varmeste.

Kan det bli bedre?

Effektivitet: Helt på topp
Kommunikasjon: Klar og tydelig
Jeg føler meg trygg nå Cecilie er min fastlege.

Vil ikke bytt henne vekk for noe som helst.

Hun er lyttende og forståelsesfull.
Tar meg på alvor og er med på å finne gode løsninger og prøve ut nye timg som kan hjelpe meg.

Den beste legen som finnes.

Tar seg alltid god tid, og HØRER hva jeg sier. Andre ser ut som de hører.

Virkelig bra lege!

Cecilie er den absolutt beste legen jeg har hatt! Meget faglig dyktig og en lege som virkelig lytter når du snakker og får med seg alle nyansene i samtalen. En lege som virkelig kan anbefales for alle.

Omsorgsfull :)

C er lyttende og handlekraftig. Fanger tydeligvis opp 'nyansene' i samtalen; som faktisk gjør at andre helserelaterte ting blir tatt tak i, selv om avtalen gjaldt noe helt annet. Veldig trygt for oss pasienter :)

Rask og dyktig

Meget tilstedeværende, rask og forståelsesfull. Virker faglig dyktig.

Faglig dyktig med mye varme

Jeg har flere års erfaring med Dr. Cecilie Tveteraas Hauge. På en skala fra 1 til skårer hun full pott, 10 :)

Cecilie er en lege som jeg opplever som meget faglig dyktig. I tillegg til hennes kompetanse opplever jeg henne som et varm og godt lege som evener å se meg.

Fantastisk lege!

Flink lege som tar seg tid til å høre på deg, har aldri hatt følelsen av at hun har hatt det travelt når jeg har vært inne.