Cecilie Tveteraas Hauge

Autorisasjon (2001)

Cecilie Tveteraas Hauge er en av 71 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cecilie Tveteraas Hauge

Ekstremt flink

Veldig informativ legetime. Makan til profesjonell lege som forklarer alle stegene. Hun setter pasienten først, lytter og tar seg tid til å hjelpe så godt som mulig. Hun forklarer på en ekstremt god måte slik at man som pasient får en god forståelse av hva som skjer. Slike leger finnes det ikke mange av.

Et fantastisk menneske

En lege som virkelig tar seg tid og (om hun ikke har vanvittig god hukommelse) gir uttrykk for at hun husker tidligere samtaler og de gangene en har vært der før. Fantastisk flink med barn og klarer fort å få dem trygge i en uvandt situasjon. Føler både barna og meg selv er trygge med hjelpen hun kan tilby. Håper jeg slipper å bytte lege, noen gang.

Godhjertet lege!

Ble overført til Cecilie for noen år siden, da min lege hadde begrenset med plass.
Er så utrolig glad for at hun her finnes!
Hun har vært der for meg i gode og onde dager, sett meg på mitt laveste.
Hun har hjulpet meg, kontaktet de rette personene. Virkelig vært der for meg, støttende, lyttende, morsom, tydelig, og rett igjennom godhjertet! Bedre lege skal en lete lenge etter!
Hun kan være stolt av arbeidet sitt, da jeg nå har det MYE bedre, både fysisk og psykisk med helsen min. Dette er en lege som bryr seg. Jeg er nå på mitt høyeste, bedre psykisk, bedre fysisk, ny jobb og har det utrolig bra!
Et nytt liv<3

Tusen takk, Cecilie!

Beste barnelegen jeg har vert hos

Jeg har møtt en del barneleger i forbindelse med mine barn.Men har aldri møtt en så imøtekommende å grundig barnelege som Cecilie.Hun lytter,tar seg god tid,å hun ser barnet,å får god kjemi med barnet,noe som jeg syns er veldig viktig.Noen av de andre barnelegene jeg har møtt har såvidt sett på barnet,så derfor er jeg så glad jeg har Cecilie som ser oss,å hører på oss:)

Hun er unikum!

Cecilie ble min fastlege på grunn av en tilfeldighet da min daværende lege reduserte sin praksis og jeg ble overført til henne.

Jeg har "dessverre" i de siste år hatt utfordringer med helsen både fysisk å psykisk men måten hun har hjulpet meg har definitivt gjort skadene mindre.

Hvordan hun klarer å holde tritt i løpet av dagen med sine pasienter er utrolig for denne legen virkelig bryr seg. Hun er utrolig kunnskapsrik å inkluderende og lytter samtidig som hun spør de rette spørsmål slik at rett hjelp kan finnes.

Cecilie, Takk.