Cecilie Tveteraas Hauge

Ganddal legesenter

Olabakken 5 4322 Sandnes
Cecilie Tveteraas Hauge er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cecilie Tveteraas Hauge

Beste legen jeg har hatt

Hørt masse bra om legen fra kollega i tillegg til å ha lest inne på legelisten.no. Byttet fastlege etter sms-varsel. Har ikke angret ett sekund. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt, og jeg har "prøvd" mange. Hun lytter til deg når du snakker, og dersom hun ikke vet svaret, kontakter hun riktige personer og kommer tilbake til deg som lovet. Ble henvist til sykehuset umiddelbart etter et legebesøk fordi hun LYTTET. Andre hadde sikkert bedt meg komme tilbake igjen om noen uker hvis problemet ikke hadde gitt seg.

Min sønn på 8 mnd er heldig som også har fått Cecilie som lege! Har vært innom mange ganger med han, og får god hjelp hver gang.

Aldri hørt fra en lege som spør "Er det noe annet jeg kan hjelpe deg med?". Fantastisk!

De som tar telefonen på legesenteret osv. er en blandet totalvurdering. Er ei som alltid tar ting seriøst og skaffer time så snart som mulig, mens er ei annen som "vurderer" problematikken selv. Ikke bra. (Samme problemstilling, to forskjellige pasienter).

Fantastisk,omsorgsfull Lege

Cecilie er en fantastisk dyktig Lege som virkelig tar seg tid til å lytte til deg,å hjelpe deg.En føler seg ivaretatt,og hun tar god tid med passientene sine.Hun er omsorgsfull,faglig dyktig,å har alltid tid til deg.Veldig takknemlig for at jeg har en så god å hjelpsom lege som hun:)å ikke minst er hun flink til å gi deg råd,og tips slik at en føler at hun virkelig bryr seg om deg,å gjør sitt ytterste for å hjelpe deg:)

Beskrivelse

Cesilie en helt Utrolg lege,med stor omsorg for sine pasienter.Føler meg trygg i hennes varetekt,hun er rett å slett et unikum,hun hører etter hva du har på hjertet ,fantastisk forståelsesfulle .Du er i di beste hender .

Den beste legen i verden !!

Takk Cecilie for hjelp og støtte.
Når jeg var helt i kjelleren og slet med ja skal ikke gå inn på det her.
Men vil bare si at hvis jeg ikke hadde hatt Cecilie som lege, støttespiller litt psykolog og div andre ting hadde ting sett mye mørkere ut for meg nå.
Hun er nøyaktig, forståelsefull, tar alltid ting alvorlig, følger deg opp,sender deg videre og får en diagnose på deg. I mellomtiden er hun der for deg. Hun ringer hvis det er nødvendig har aldri hatt en lege som henne der jeg føler at jeg er i så gode hender. Så tusen takk. Er kjempeglad for at hun er vår familie lege både min mann og mine barn bruker henne. Og hun kan anbefales på det varmeste.

Kan det bli bedre?

Effektivitet: Helt på topp
Kommunikasjon: Klar og tydelig
Jeg føler meg trygg nå Cecilie er min fastlege.