Elling Christer Hegelstad

Arne Garborgsveg 15 - 17 4344 Bryne
Elling Christer Hegelstad er en av 16 fastleger i Time

Siste vurderinger av Elling Christer Hegelstad

Flink på det han kan

Flink på det han kan. Har vert inne flere ganger der han ikke har kunnet hjulpet meg i det hele. Og det blir ikke gjort mye de fleste tilfellene jeg er inne.

Beste legen så langt

Har bare hvert hos han 2 ganger men allerede 1 gang lyttet han til meg og viste forståelse når det var noe som var vanskelig å snakke om og tok meg på alvor. Angrer absolutt ikke legeskift

Den beste legen som finnes!!

Alltid ,god tid,lytter,viser omsorg,vil meg kun det aller beste. Bor et stykke unna Bryne men jeg kommer ikke til å bytte så sant det er mulig å gå til han .

Dette er en lege som ser på meg som ett menneske, ikke bare en pasient. Jeg har slitt veldig med å gå til lege, da jeg har blitt møtt med mistro og følt meg sveket av helsesystemet. Han tar meg på alvor, lytter. Og er tilstedeværende, bruker god tid. Ser aldri på klokken. Dette er en lege jeg anbefaler på det sterkeste.

Tidenes beste lege!!

Jeg har måttet bytte Fastlege ofte grunnet mye flytting og også fordi jeg ikke har vært fornøyd.
Men nå endte jeg til slutt opp på Bryne legesenter og var så heldig at jeg fikk være Dr.Hegelstad's pasient.
Han tar seg tid til å lytte å høre på hva som er problemet, han sier og spør "jeg tror/syns.... hva tenker du om det?", han viser omsorg, han er faglig dyktig, vennlig, snill, imøtekommende og alltid i godt humør.
Har jeg tatt blodprøver ringer han å gir meg resultatet når det kommer. En bedre lege kan du lete lenge etter. Hvis han fins..