Elling Christer Hegelstad

Bryne legesenter

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Bryne legesenter
Arne Garborgsveg 15 - 17 4344 Bryne
Tlf: 51 77 66 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elling Christer Hegelstad er en av 18 fastleger i Time

Siste vurderinger av Elling Christer Hegelstad

Flink på det han kan

Flink på det han kan. Har vert inne flere ganger der han ikke har kunnet hjulpet meg i det hele. Og det blir ikke gjort mye de fleste tilfellene jeg er inne.

Beste legen så langt

Har bare hvert hos han 2 ganger men allerede 1 gang lyttet han til meg og viste forståelse når det var noe som var vanskelig å snakke om og tok meg på alvor. Angrer absolutt ikke legeskift

Den beste legen som finnes!!

Alltid ,god tid,lytter,viser omsorg,vil meg kun det aller beste. Bor et stykke unna Bryne men jeg kommer ikke til å bytte så sant det er mulig å gå til han .

Dette er en lege som ser på meg som ett menneske, ikke bare en pasient. Jeg har slitt veldig med å gå til lege, da jeg har blitt møtt med mistro og følt meg sveket av helsesystemet. Han tar meg på alvor, lytter. Og er tilstedeværende, bruker god tid. Ser aldri på klokken. Dette er en lege jeg anbefaler på det sterkeste.

Tidenes beste lege!!

Jeg har måttet bytte Fastlege ofte grunnet mye flytting og også fordi jeg ikke har vært fornøyd.
Men nå endte jeg til slutt opp på Bryne legesenter og var så heldig at jeg fikk være Dr.Hegelstad's pasient.
Han tar seg tid til å lytte å høre på hva som er problemet, han sier og spør "jeg tror/syns.... hva tenker du om det?", han viser omsorg, han er faglig dyktig, vennlig, snill, imøtekommende og alltid i godt humør.
Har jeg tatt blodprøver ringer han å gir meg resultatet når det kommer. En bedre lege kan du lete lenge etter. Hvis han fins..

Meget behagelig og flink lege !

Viser genuin interesse for mitt sykdomsbilde, og reagerer meget hurtig i forhold til å legge tilrette videre nødvendig oppfølging.

den beste legen

en veldig behalig lege som kan lytte og gir gode råd! meget fornøyd!

Han er en utrolig dyktig lege, og han har en fantastisk fin personlighet. Han er samvittighetsfull og han viser at han vil deg det beste.

Han er bare heilt fantastisk bra lege :-) og kan virkelig jobben sin ♥ ingenting vondt å si om han! ! Anbefaler han på det sterkeste :-D

Dyktig!

Veldig dyktig lege! Vennlig, høfflig og tar seg godt tid. Han ordner opp uansett og gjør alt han kan for å forstå. Anbefales!

superfornøyd familie m småbarn

Fantastisk lege med hjerte for jobben. God kunnskap men også det å lytte og bruke personlige egenskaper som omsorgsfull og god lytter. Er kjempe flink å kombinere.

En fantastisk lege

Han er den beste legen jeg noen gang har hatt! Han er til og stole på, og han er en snill og omsorgsfull person. Bedre lege finnes ikke!

Thumbs up

Er storfornøyd med ham. Han er hyggelig, høflig, imøtekommende og han hører på deg. Hvis det er noe, gjør han hva som er i hans makt til å gjøre.

Beste legen ever!!

Fantastisk lege. Snill og han gjør virkelig en flott jobb. Aldri vært så fornøyd før!!