Stein Eirik Heskestad

Klepp Legesenter Mann, 37 år

Autorisert2011
Ledige plasser 6 av 1150
Vil du bytte til denne fastlegen?

Klepp Legesenter

Skulevegen 7 4352 Kleppe
Stein Eirik Heskestad er en av 18 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Stein Eirik Heskestad

Hadde fastlege ved et annet kontor nå er jeg en person som er lite hos lege men når jeg fikk et problem så forventet jeg å bli hørt ble rett å slett mobbet da byttet jeg fastlege med en gang til Stein Erik Heskestad og han ordnet opp med det jeg slet med med en gang han er bare fantastisk

Jeg byttet fastlege og ble hans pasient, gudsjelov for det.

Jeg hadde hatt fastlege på et annet legesenter i flere år. "Min" fastlege der sluttet og jeg ble "tildelt" ny fastlege. Allerede fra første konsultasjon "var der noe som skurret" kjemien mellom meg og legen var ikke som den skulle være, enkelt og greit. Så tok jeg endelig skrittet og byttet selv fastlege og etter anbefalinger valgte jeg Stein Erik Heskestad. Jeg hadde vært dårlig over lang tid uten at legen fant noen løsning på problemet. Nesten det første min nye fastlege gjorde var å få tatt en EKG måling og dermed bar det rett på sykehuset, jeg hadde hatt en hjerteinfakt.
Etter å fått satt inn en stent i en hjerteblodåre har jeg nå vært ok i lang tid. Dette pluss mye annet positivt gjør at jeg gir Stein Erik toppkarakter!

Veldig god lege!

En veldig flink lege som er god til å lytte og spør spørsmål for å komme dypere til problemet. God til å komme med løsninger og er veldig beroligende når jeg selv er stresset eller syk. Eneste som er dumt er at det ikke er lett å få en time hos han da han alltid er opptatt så jeg ender opp som regel hos en annen jeg ikke er like fornøyd med...

En fantastisk lege

Han bryr seg om korleis eg har det, han høyrer på meg, han vil eg skal ha det best muleg.
Spør kva han kan gjer for meg.