Klepp Legesenter

Skulevegen 7 4350 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Klepp Legesenter

Dyktig og flink lege

Lege: Solveig Bø Skrevet

Dyktig og flink lege. Tar skikkelig tak i ting og passer på rett oppfølging.
Går ut fra legetime og føler deg ivaretatt.

En trygg og god lege

Lege: Rune Slettbakk Skrevet

Rune har vært min og mine barns lege i noen år. Vi føle oss godt ivaretatt når vi kommer, han viser omsorg for alle i rommet er vi flere som kommer. Lytter, forståelsesfull, morsom, og ærlig. Vi er fornøyd med Skettbakk.

Stødig og lyttende.

Lege: Stein Eirik Heskestad Skrevet

Veldig enkelt å samtale med legen. Lytter, tar seg tid og oppleves som ærlig og oppriktig. Er svært fornøyd og trives. De få gangene jeg har brukt legen etter bytte fra annen har jeg kommet raskt inn. Takler til og med en spøk og 2 :)

Kunnskapsrik og direkte.

Lege: Rune Slettbakk Skrevet

Slettbakk virker erfaren og fremstår som dyktig i faget. Har aldri kommet ut fra en legetime hos han og vært i tvil på hva som er i veien. Veldig flink og ryddig. Nødvendig å nevne at Slettbakk er helt ærlig, ganske direkte og kan fremstå noe arrogant, og er derfor gjerne ikke legen for alle.

Trygghet.

Lege: Solveig Bø Skrevet

. Er veldig fornøyd pga : tar skikkelig tak i ting, prøver blir tatt og fulgt godt opp . Er god og snakke med , veldig behageligt og trygt . Slipper og vente så lenge på time .

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.