Hanne May Helvig Hetland

Autorisasjon (2007)

Hanne May Helvig Hetland er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Hanne May Helvig Hetland

Anbefales ikke

Har alltid dårlig tid. Dårlig å lytte på det jeg har å si og føler ikke jeg får svar på det jeg lurer på, sitter ofte igjen med like mange spørsmål som før jeg kom.
Har liten psykologisk innsikt og føler ikke jeg blir tatt på alvor.

Legesekretærene er ikke mye serviceintillt. De er ufine på telefonen når jeg ringer å skal ha time. Dette gjelder flere av de. Dette bør absolutt skjerpes!!

Vurderer bytte av fastlege

Opplevde å bli "overkjørt" og slapp ikke til med et eneste spørsmål ved siste besøk. Hun hadde bestemt seg på forhånd hva som var galt og hva som var behandlingen, og jeg følte meg bare "satt på plass". Fikk litt sånn "beklager at jeg er syk"-følelse, med ønske om å bare komme meg ut så fort som mulig.
Selv om mye behandling og medisin handler om kjemi eller papirskriving, forventer jeg at en fastlege skal ta meg på alvor og lytte, og i det minste spør hvordan det går.
Har brukt denne legen i mange år, og noen ganger går det veldig bra, andre ganger oppleves hun som arrogant og påståelig.
Når jeg går til lege, ønsker jeg å bli behandlet med respekt. Ikke som om jeg er i veien eller et problem.

Verdens beste

Har bare gode ord og si om Hanne May. Hun er en fantastisk lege. Veldig snill, kunnskapsrik og sympatisk. Veldig medmenneskelig. Hun hører alltid på hva jeg har å si, og tar seg god tid. Jeg er kjempe fornøyd!

Min favoritt lege. Hun er alltid smilende. Hun tar seg god tid og hvis jeg har flere spørsmål så svarer hun på de.

Hun er alltid smilende. Hun tar seg tid og har god kunnskap. Hun tar deg på alvor og henviser hvis vi ber om det. God med barn også.

Veldig fornøyd

Hele familien har henne som fastlege og vi er veldig fornøyd med henne som lege. Hun hører på oss, diagnoserer raskt, forklarer hva årsaken til sykdommen er og gir oss tips til hva vi kan gjøre.