Hanne May Helvig Hetland

Autorisasjon (2007)

Hanne May Helvig Hetland er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Hanne May Helvig Hetland

Dyktig lege!

Hanne May Helvig Hetland tar seg god tid til å både finne ut av hva som er problemet og til å forklare hva som skjer, hvorfor det skjer og hva vi/jeg kan gjøre for å bli bedre. Hun er veldig åpen til hva jeg har å si og lytter effektivt. Aldri opplevd en mer seriøs lege som kan empatisere slik som hun gjør. Hun er også betryggende og hjelper så mye hun bare kan for å finne de rette medikamentene til å gi for eksempel symptomlette.
Eneste ulempen er litt lang ventetid, men det er så absolutt verdt det.
Alt i alt: en utrolig dyktig lege.

Uhøflig og arrogant

Legen var svært uhøflig under samtale i dag. Opptrer arrogant og opplever at jeg forstyrrer.
Hun er ikke imøtekommende, og virker ikke som om hun har respekt for andre enn de i samme rangstige. Var nesten på gråten etter samtale og legen gjorde at jeg følte meg som en idiot.
Anbefales ikke.

Forferdelig

Har vært hos henne to ganger. Har vært hos vikaren hennes og han er imøtekommende i forhold til henne. Kjeftet og brydde seg ikke om mine plager. Er kun 18 år og får kjeft av en lege fordi jeg har time. Rett og slett forferdelig

Kan anbefales på det sterkeste

Trygg og flink lege. Vennlig og snill. Tar seg god tid når det trengs. Er flink til å se sammenhenger, tenke "nytt", men også til å ufarliggjøre ting jeg kan ha gått å bekymret meg for. Dette blir ikke gjort på en arrogant måte i det hele tatt, men på en måte som gjør at jeg føler meg ivaretatt og sett! Beste fastlegen jeg har hatt til både meg selv og sønnen min.

Verste legen jeg har hatt

Dårlig kommunikasjon, legen opptrer arrogant og har rett og slett mangel på både empati og sympati. Opplevde et STORT brudd på tillit i møte med denne legen, anbefales ikke! Er enig i det som har blitt sagt tidligere her, legen har liten psykologisk innsikt og kan virke nedlatende.