Tore Hjortland

Autorisasjon (1996)

Tore Hjortland er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Tore Hjortland

Unnvikende og passiv

Som behandler virker han unnvikende og litt for korttenkt i sine vurderinger: Før og etter at jeg hadde vært i spesialisthelsetjenesten ville han ikke ta stilling til noe konkret, og de underliggende problemstillingene ble bare verre over tid. Legen forholdt seg passiv til at jeg befant meg i en vedvarende akutt krisesituasjon, og stilte ikke spørsmål om hvordan jeg hadde det. Han virket i det hele tatt forutinntatt.

Veldig fornøyd

Tore har alltid vært en dyktig rolig støttende fastlege både til meg selv og til barnet mitt.
Han roer meg alltid ned og jeg går hjem med en god følelse pluss god plan hva jeg måtte gjøre for å bli bedre. Anbefaler!

Kompetent og omsorgsfull lege

Tore Hjortland er min faste lege gjennom de siste 10 årene og fremstår som kompetent, interessert og omsorgsfull. Henviser videre hvis i tvil. Gir gode råd og ikke bare "pusher" nye medikamenter. Alltid presis på tiden (maks. 20 min å vente). Lett å få time hvis en ser to-tre uker frem i tid, og har også ledig time hvis akutt.

Fantastisk lege

Tilgjengelig, lyttende og opptatt av å gjøre det beste for pasienten. Avklarer og bekrefter alltid det en har blitt enig om. Helt unik.

Kjempebra

Kjempefornøyd med Tore Hjortland
Holder tiden slik at jeg slipper å sitte lenge på venteværelse,lett å få kontakt med.God tid til å høre på mine problem,lett å få time når du trenger det.
Kan virkelig annbefales