Bojan Popovic

Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

Autorisasjon (2011)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Bojan Popovic er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Bojan Popovic

Hold unna

Lite imøtekommende lege som vil bare bli ferdig med pasient så snart som mulig. Aldri hadde så lite forståelsesfull lege før.

helt super fastlege!

Dr. Popovic er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Han har alltid tid, han følger opp, ringer når han skal og er grundig i sine undersøkelser. Når jeg skal henvises videre tar han seg tid til å undersøke hvor jeg best kan få hjelpen jeg trenger og han følger opp i ettertid.

Han ser alltid på helheten i den medisinske situasjonen, han viser omsorg og forståelse, også for den psykiske helsen. Han leter etter sammenheng og oppfølgingen er svært god. Han spør alltid om min mening og mine tanker rundt den medisinske situasjonen og er lydhør for dette.

Avvisende

Jeg har vært hos han da hadde min fastlege ikke hadde ledig time, 2 ganger. Akutt timer som ble tildelt av pasientmottak.
Den 2. gangen sa han at han ikke ønsket jeg kom til han igjen, av hensyn til egne pasienter.
Har ikke ord for denne behandlingen.( Han sa værsosnil ikke kom til meg neste gang )

Trygg

Jeg vil gjerne gi en grundig og positiv vurdering til min faste lege.

Min lege er en eksepsjonell helsepersonell som viser enestående omsorg og profesjonalitet i sin praksis. Han tar seg alltid tid til å lytte nøye til mine problemer, og jeg føler meg virkelig hørt og forstått. Han viser empati og medfølelse, og gjør alt han kan for å hjelpe meg.

Det som virkelig imponerer meg med min faste lege er hans grundige kunnskap og ekspertise. Han er alltid oppdatert på den nyeste forskningen og metoder innen medisin, og gir alltid de beste og mest oppdaterte rådene og behandlingsalternativene. Han tar seg også tid til å forklare grundig alle diagnoser og behandlingsalternativer, slik at jeg kan ta informerte beslutninger om min egen helse.

Min faste lege er også svært effektiv og organisert. Han tar seg alltid tid til å følge opp alle spørsmål, bekymringer og prøveresultater, og sikrer at jeg får all nødvendig oppfølging og behandling. Han er også svært godt koordinert med andre spesialister og helsepersonell som jeg eventuelt trenger å konsultere, og sørger for en sømløs behandlingsprosess.

Jeg føler meg virkelig trygg og komfortabel når jeg er hos min faste lege. Han skaper en avslappet atmosfære og et tillitsfullt forhold, noe som gjør det lett for meg å dele mine bekymringer og spørsmål. Han er også svært tålmodig og tar seg tid til å svare grundig på alle mine spørsmål, uten å skynde meg.

Totalt sett vil jeg sterkt anbefale min faste lege til alle som leter etter en omsorgsfull, kunnskapsrik og effektiv lege. Jeg har alltid hatt positive opplevelser med ham, og jeg føler meg heldig som har en så profesjonell og dedikert lege i mitt helseoppfølgingsteam.

Følger opp

Har et godt inntrykk. Har vært der med plager relatert til det psykologiske og fysiologiske. Han har fulgt opp, henvist videre der det har vært behov og sendt til videre utredninger på bakgrunn av symptomer og prøvesvar. Det er egentlig hva jeg forventer av en fastlege, så har ikke så mye å utsette.