Malin Bu Solgård

Spir Helse
Langgata 59 4306 Sandnes
Malin Bu Solgård er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Malin Bu Solgård

Fantastisk lege, tar seg god tid og lytter. Virkelig opptatt av og hjelpe sine pasienter! Hun viser forståelse og empati og tar det som blir sagt på alvor.

Desidert den beste legen i Sandnes

Komfortabel lege som det er lett å komme til om vanskelige ting . Alltid rolig og gir tydelige svar . Gjør jobben sin nøye og ikke minst er damene i resepsjonen hyggelige og behagelige de også ❤️

Fantastisk lege, tar seg god tid, lytter og forstår! Gir henvisninger videre der det trengs! Virkelig opptatt av og hjelpe sine pasienter!

Fantastisk

Jeg hadde Malin som vikarlege da jeg gikk gravid første gang, da hun praktiserte i Haugesund. Jeg var livredd og usikker.. men hun tok meg på alvor, fikk meg til å føle meg trygg og ordnet alt jeg trengte slik at jeg fikk så bra graviditet som mulig..
Er nå gravid igjen, og ser NÅ hvor flott jobb hun gjorde. Hadde hun fortsatt bodd i Haugesund så ville jeg byttet til henne! :D

Snill

Snill og behagelig lege. Nyutdannet og virker kanskje litt lite fleksibel og alt gjøres etter boka. Hun var grei, men litt for nyutdannet for meg og mine utfordringer, så jeg byttet til en mer erfaren lege etter en kort stund. Vil likevel anbefale Malin.