Spir Helse

Langgata 59 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Spir Helse

Dyktig, hyggelig lege, men lang ventetid for å få time

Lege: John Olaf Næsheim Skrevet

Legen er hyggelig og dyktig, men det er lang ventetid på timer. Jeg har ventet fra to til seks uker på time, selv om jeg har sagt det gjelder ting som ikke kan vente så lenge.

Trygg og flink lege

Lege: Thomas Jonassen Grude Skrevet

Har bare vært hos Thomas Grude en gang, men inntrykket jeg har av han er at han er en trygg og flink lege. Veldig flink til å lytte, spørre spørsmål og bli kjent med pasienten. Har møtt mange leger som ikke har vært flinke når det kommer til psykisk helse, men her var han veldig forståelsesfull. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og lyttende

Lege: John Olaf Næsheim Skrevet

Har flyttet mye rundt i Norge og har hatt mange fastleger. Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Lyttende og henviser til spesialist ved behov. Kan virkelig anbefales.

Grundig og empatisk lege

Lege: Thomas Jonassen Grude Skrevet

En lege som tar deg og problemene fine på alvor! Var veldig skeptisk til å bytte fastlege da jeg har hatt den samme legen i 26 år, men en bedre lege kunne jeg ikke fått! Har hatt endel helseutfordringer som aldri er blitt tatt på alvor både som meg og datteren min, men første time hos Grude fikk både meg og datteren min en grundig undersøkelse og den grundige jobben som Grude gjorde har resultert at et problem som jeg har levd med så og si hele livet har blitt funnet ut av! Takket være en lege som ikke gir deg opp!
Damene på legekontoret er også alltid hyggelige, og en føler seg godt tatt imot. Har aldri ringt til legekontoret og følt at jeg hsr blitt satt på siden eller har måttet vente lenge på time. Fantastisk legekontor med gode leger og sekretærer!

Super Thomas!

Lege: Thomas Jonassen Grude Skrevet

Grundig til fingerspissene. Veldig medmenneskelig. En spade for en spade. Tusentakk for masse god hjelp.