Spir Helse

Langgata 59 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Spir Helse

lyttende og hjelpsom

Lege: Ida Bjørvik Skrevet

Anbefaler Ida Bjørvik som fastlege, da hun tydelig lytter til pasientene sine, og viser forståelse for det som kommer frem i timene. Ut fra sin kunnskap råder hun oss pasienter på hva som blir rett og gjøre, på en måte som er god, forklarende og inkluderende. Hun er god på å forklare hvorfor ting er som det er, og hvorfor det som eventuelt gjøres videre eller ønskes å gjøres videre er en god/dårlig ide. Bjørvik overtok som fastlege for Næsheim hos Spir Helse, og er like god og vennlig som han var.

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Thomas Jonassen Grude Skrevet

Veldig kunnskapsrik når det kommer til både sykdom og medisiner. Jeg føler meg trygg og at jeg blir tatt på alvor, han nøler ikke med henvisninger og grundige undersøkelser når det trengs, og i tillegg forklarer han hva som blir gjort under undersøkelsene, og gir tydelige hensikt. Utrolig menneskelig og hyggelig å møte. Anbefales på det sterkeste.

10/10

Lege: Thomas Jonassen Grude Skrevet

Seriøs lege med mye kunnskap og forståelse.
Har fått inntrykk av at han vil meg som pasient og menneske det beste. Innehar mye kunnskap om medisiner, og trår forsiktig fram når dette er nødvendig. Han tar dog alt du sier alvorlig, og er veldig grundig i arbeidet sitt. Aldri hatt noen bedre!

Beste Fastlege!

Lege: Thomas Jonassen Grude Skrevet

Jeg har aldri følt meg så trygg som hos Thomas. Han følger meg opp, er nøye og gir gode råd og er kunnskapsrik. Han er forståelsesfull og menneskelig.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Thomas Jonassen Grude Skrevet

Dette er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Tar meg på alvor, forklarer hva han skal gjøre gjennom undersøkelsen, hva han tenker om videre oppfølging, og henviser til andre gode dyktige leger. Dette er uten tvil en jeg vil anbefale på det sterkeste.
Han lytter til hva pasienten har å si, og gir gode oppfølgingsspørsmål som er lett å svare på.
Har 100% tillit til dr. Grude.
Gir også gode råd, tips og veiledning.
Selve klinikken han jobber på, har andre gode ansatte som er dyktige og hjelper fort om det er noe.