Kingsley Mariadasan

Mariadasan Legekontor
Skolegata 14 2010 Strømmen
Kingsley Mariadasan er en av 67 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kingsley Mariadasan

Velg en annen lege - lite imøtekommende

Pga. personvern til ansatte så kan jeg ikke gå i detalj men jeg vil på det sterkeste anbefale å velge et annet legesenter. Med Kingsley som lege som havner du på et legesenter hvor du ikke får svar på dine prøver/røntgen og ved etterlysning av svar så blir du møtt med lite imøtekommenhet. Beskrivelsen lite imøtekommenhet er ved sammenligningen et positivt ladet adjektiv i forhold til de adjektivene man egentlig ønsker å bruke for å beskrive møtene. Å vente på svar på prøver er heller ikke et engangstilfelle, da både jeg og samboer har opplevd dette flere ganger. Legesenteret praktiserer ikke med å opplyse pasienter om resultater (selv om resultatene er alvorlige). Hver obs. på at selv om fastlegen sier de vil informere så vil ikke dette skje - dette har vi opplevd tre ganger. Du må også regne med å vente en halvtime i telefonkø ved bestilling av time - det opplyses også ofte om at du er den eneste i køen, noe som således får en til å tro at legesenteret ikke er flittig til å besvare telefoner.

Alltid lett å få time. Hyggelig, tilstede og faglig kompetent. Ser og lytter til pasienten. Hele familien bruker denne legen.

Meget dyktig lege

Hele familien bruker Kingsley.
Han har veldig mange oasienter men man kan alltid få en "hastetime" mellom 7.00-8.00 om det er noe akutt.
God til å lytte og komme med råd.
Har litt angst for sprøyter og slikt men aldri hatt problemer med dette hos han.

Kunnskasrik og flink lege.

En lege jeg alltid stoler på, og som alltid gir riktige medisiner. Var på legevakten for lungebetennelse, da Kingsley var bortreist. Ble godt tatt i mot der også, men medisinene hjalp meg ikke. Etter en uke, var jeg like tett, eller tettere. Fikk " hurtig time" hos Kingsley, og fikk nye medisiner. Etter en uke var CPR gått ned fra 45, til 6. , men fikk time til kontroll igjen en uke senere også. Jeg mener han er en dyktig lege, og jeg føler meg godt ivaretatt.

Den beste fastlegen ever

Etter mange år som pasient hos Mariadasan, vil jeg
gjerne gi denne superdyktige legen en velfortjent tilbakemelding. Maken til denne legens tilstedeværelse, empati, fantastiske oppfølging og presise diagnoser, skal man lete lenge etter. Han utstråler trygghet og er alltid lyttende. Dessuten blir man på dette legekontoret alltid møtt av meget kompetente, vennlige og forståelsesfulle damer.
Min beste fastlege og hans team får herved min aller beste anbefaling.