Kingsley Mariadasan

Mariadasan Legekontor
Skolegata 14 2010 Strømmen
Kingsley Mariadasan er en av 67 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kingsley Mariadasan

Alltid lett å få time. Hyggelig, tilstede og faglig kompetent. Ser og lytter til pasienten. Hele familien bruker denne legen.

Meget dyktig lege

Hele familien bruker Kingsley.
Han har veldig mange oasienter men man kan alltid få en "hastetime" mellom 7.00-8.00 om det er noe akutt.
God til å lytte og komme med råd.
Har litt angst for sprøyter og slikt men aldri hatt problemer med dette hos han.

Dyktig og lyttende

Den beste fastlegen jeg har hatt hittil. Han er veldig kunnskapsrik og tar seg tid til å forklare. Positiv og lyttende. Har også to ganger bestilt time hos Kingsley hvorpå timen istedenfor ble gjennomført av to ulike legestudenter. Dette fungerte overraskende godt. Kingsley kom innom ved slutten av legetimen for en oppsummering. Veldig enkelt å få time, en stor fordel at Kingsley kan ta legetime svært tidlig. Samboeren min har også hatt Kingsley som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd.

Kunnskasrik og flink lege.

En lege jeg alltid stoler på, og som alltid gir riktige medisiner. Var på legevakten for lungebetennelse, da Kingsley var bortreist. Ble godt tatt i mot der også, men medisinene hjalp meg ikke. Etter en uke, var jeg like tett, eller tettere. Fikk " hurtig time" hos Kingsley, og fikk nye medisiner. Etter en uke var CPR gått ned fra 45, til 6. , men fikk time til kontroll igjen en uke senere også. Jeg mener han er en dyktig lege, og jeg føler meg godt ivaretatt.

Den beste fastlegen ever

Etter mange år som pasient hos Mariadasan, vil jeg
gjerne gi denne superdyktige legen en velfortjent tilbakemelding. Maken til denne legens tilstedeværelse, empati, fantastiske oppfølging og presise diagnoser, skal man lete lenge etter. Han utstråler trygghet og er alltid lyttende. Dessuten blir man på dette legekontoret alltid møtt av meget kompetente, vennlige og forståelsesfulle damer.
Min beste fastlege og hans team får herved min aller beste anbefaling.