Kingsley Mariadasan

Mariadasan Legekontor
Mann, 58 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1990)

Ledige plasser

0 av 2200
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

Ingen på venteliste

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Mariadasan Legekontor
Skolegata 14 2010 Strømmen
Vis kart
Kingsley Mariadasan er en av 69 fastleger i Lillestrøm

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(32)
32 vurderinger
Tilgjengelighet
(27)
27 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(29)
29 vurderinger
Service
(27)
27 vurderinger

Siste vurderinger av Kingsley Mariadasan

Var veldig bra. Nå dårlig tid, mindre imøtekommende.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Føler at klokken tikker, og at det er om å gjøre å få deg ut, og inn med neste pasient. Svarer kort og iblant slik at man føler at man er en syter og klager. Spesielt om man sliter mentalt. Når det nevnes, er det som om man trår inn på noe som ikke aksepteres som sykdom eller plager på dette legekontoret. Har også opplevd prøver som det ikke kommer svar på.

Skuffet

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Var tidligere veldig fornøyd med han, men når jeg føler han er mer opptatt av å ha rett og å gjøre det på sin måte enn å lytte til pasient og eksperter, så er det nok for min del.

Distrahert og fraværende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Virker distrahert og får ikke fulgt opp prøvesvar eller hørt tilstrekkelig på pasienten. Man må som pasient holde i trådene og sjekke opp resultater hos Fürst. Kan dessverre ikke anbefale han som fastlege.

Beste fastlege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Må igjen berømme dette legekontoret. Har
vært pasient hos Dr. Kingsley i ca 3 år nå,og da han i tillegg stilte opp på en lørdag for å vaksinere noen av sine pasienter i utsatt gruppe pga Covid 19, ja, det tror jeg ikke mange andre ville ha gjort.I løpet av den obligatoriske ventetid 20 minutter etter vaksinasjon, var han ute flere ganger for å sjekke om at vi( 2-3) pasientene hadde det bra.Tusen takk.

Velg en annen lege - lite imøtekommende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Pga. personvern til ansatte så kan jeg ikke gå i detalj men jeg vil på det sterkeste anbefale å velge et annet legesenter. Med Kingsley som lege som havner du på et legesenter hvor du ikke får svar på dine prøver/røntgen og ved etterlysning av svar så blir du møtt med lite imøtekommenhet. Beskrivelsen lite imøtekommenhet er ved sammenligningen et positivt ladet adjektiv i forhold til de adjektivene man egentlig ønsker å bruke for å beskrive møtene. Å vente på svar på prøver er heller ikke et engangstilfelle, da både jeg og samboer har opplevd dette flere ganger. Legesenteret praktiserer ikke med å opplyse pasienter om resultater (selv om resultatene er alvorlige). Hver obs. på at selv om fastlegen sier de vil informere så vil ikke dette skje - dette har vi opplevd tre ganger. Du må også regne med å vente en halvtime i telefonkø ved bestilling av time - det opplyses også ofte om at du er den eneste i køen, noe som således får en til å tro at legesenteret ikke er flittig til å besvare telefoner.