Kingsley Mariadasan

0 av 1900

Kingsley Mariadasan er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kingsley Mariadasan

Distrahert og fraværende

Virker distrahert og får ikke fulgt opp prøvesvar eller hørt tilstrekkelig på pasienten. Man må som pasient holde i trådene og sjekke opp resultater hos Fürst. Kan dessverre ikke anbefale han som fastlege.

Beste fastlege

Må igjen berømme dette legekontoret. Har
vært pasient hos Dr. Kingsley i ca 3 år nå,og da han i tillegg stilte opp på en lørdag for å vaksinere noen av sine pasienter i utsatt gruppe pga Covid 19, ja, det tror jeg ikke mange andre ville ha gjort.I løpet av den obligatoriske ventetid 20 minutter etter vaksinasjon, var han ute flere ganger for å sjekke om at vi( 2-3) pasientene hadde det bra.Tusen takk.

Velg en annen lege - lite imøtekommende

Pga. personvern til ansatte så kan jeg ikke gå i detalj men jeg vil på det sterkeste anbefale å velge et annet legesenter. Med Kingsley som lege som havner du på et legesenter hvor du ikke får svar på dine prøver/røntgen og ved etterlysning av svar så blir du møtt med lite imøtekommenhet. Beskrivelsen lite imøtekommenhet er ved sammenligningen et positivt ladet adjektiv i forhold til de adjektivene man egentlig ønsker å bruke for å beskrive møtene. Å vente på svar på prøver er heller ikke et engangstilfelle, da både jeg og samboer har opplevd dette flere ganger. Legesenteret praktiserer ikke med å opplyse pasienter om resultater (selv om resultatene er alvorlige). Hver obs. på at selv om fastlegen sier de vil informere så vil ikke dette skje - dette har vi opplevd tre ganger. Du må også regne med å vente en halvtime i telefonkø ved bestilling av time - det opplyses også ofte om at du er den eneste i køen, noe som således får en til å tro at legesenteret ikke er flittig til å besvare telefoner.

Fantastisk lege

Alltid lett å få time. Hyggelig, tilstede og faglig kompetent. Ser og lytter til pasienten. Hele familien bruker denne legen.

Meget dyktig lege

Hele familien bruker Kingsley.
Han har veldig mange oasienter men man kan alltid få en "hastetime" mellom 7.00-8.00 om det er noe akutt.
God til å lytte og komme med råd.
Har litt angst for sprøyter og slikt men aldri hatt problemer med dette hos han.