Kingsley Mariadasan

0 av 1900

Kingsley Mariadasan er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kingsley Mariadasan

Litt mye å gjøre?

Tviler på ingen måte på hans faglige kompetanse, men har en følelse av at han synes det er fint å ha mange passienter som sine "faste". Litt hektisk selv om han prøver se rolig og lyttende ut.... Har selv byttet til en annen fastlege.

Meget fornøyd!

Vår familie har benyttet Mariadasan som fastlege i mer enn 10 år og vi er meget fornøyd med den tjenesten og servicen vi har fått. Ved akutte tilfeller har vi alltid fått komme samme dag eller neste. En behagelig og rolig person som er opptatt av å holde seg oppdatert på sitt fagområde og gi pasientene god service.

Ikke fornøyd

Jeg hadde Mariadasan da jeg gikk gravid for noen år siden. Det endte opp med at jeg byttet fastlege. Han er alltid veldig stresset, tar seg ikke tid til å lytte. Følte jeg ble kasta ut og ikke fikk svar på mine spørsmål. Ble ikke tatt på alvor. Var ikke fornøyd!

Utrolig fornøyd!

Tilstedetværende, grundig, tar seg alltid tid.

Vært pasient hos Mariadasan i mange år, kommer alltid inn, tiltross for at han har mange pasienter, aldri fått beskjed om at han ikke har hatt ledig time til meg. Vurderer alltid flere muligheter, og nøyer seg ikke med en rask diagnose dersom det er usikkerhet bare for å få pasienten ut. Hyggelig, sympatisk og alltid nøye!

Fantastisk fin lege

Flink til å lytte og være tilstede. Holder seg bedre oppdatert enn de fleste. Sympatisk. Tenker alternativer, er grundig. Mindre prestisjefylt, åpen for å samtale og ikke bare hoppe på første og beste diagnose/behandling for fortest mulig å ta neste pasient...