Ingrid Krüger-Stokke

Autorisasjon (2013)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Ingrid Krüger-Stokke er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ingrid Krüger-Stokke

5 stjerners lege

Verdens beste lege på alle måter. Ingrid strekker seg langt, kanskje for langt, for å hjelpe pasienten. Ingrid er drømmelegen: høy kompetanse, handlingsevne, ærlighet og humor.

Omsorgsfull og dyktig

Ingrid er uten tvil den legen jeg har møtt, som viser både omsorg og faglig kompetanse. Jeg har alltid følt at hun tar meg på alvor, uavhengig om problemet er tydelig og fysisk, eller psykisk og mindre tydelig. Hun evner også å være ærlig på ting hun ikke vet, og jeg opplever det som en trygghet at hun dobbeltsjekker med kolleger eller sykehus i tilfeller hvor hun er usikker, fremfor å avfeie problemet, som jeg har opplevd at andre har gjort. Dette har ført til at jeg raskt har fått oppfølging på sykehuset i tilfeller hvor det har vært nødvendig, og jeg har aldri måttet kjempe for å bli henvist videre for å få riktig diagnose. Jeg er svært fornøyd med Ingrid som fastlege.

Trygg, kunnskapsrik og engasjert

En fastlege som ser hele deg. Effektiv samtidig god evne til kommunikasjon. Hun tar seg tid. Om man sender en e-konsultasjon svarer hun raskt. Gir deg ikke bare det svaret du vil ha, men fin å diskutere med og gir gode overveide svar.
Håper hun tar godt vare på seg selv, beskytter sitt ivrige vesen og ikke blir utbrent.
Tusen takk for ditt engasjement.
(Ps, ellers kan kontorpersonalet svært gjerne ta av seg ringer, klokker og armbånd. Det hører ikke hjemme på en lab ved blodprøvetaking… )

Dyktig og omsorgsfull

Ingrid er en meget dyktig og omsorgsfull lege. Hun er omsorgsfull, og får meg til å føle meg i trygge hender og godt tatt vare på. Ingrid er en god lytter og får meg til å føle meg tatt på alvor når jeg har en time hos henne. Hun er en meget dyktig, jordnær og varm fastlege, anbefaler henne på det sterkeste!

Trygg med oppmerksomt nærvær

Jeg har aldri hatt en så dyktig fastlege som Ingrid. Hun tar meg seriøst og man sitter igjen med opplevelsen av å bli hørt og forstått. Jeg har aldri følt at noe blir bagatellisert eller dømt. Du kan komme til Ingrid med hva som helst og hun tar deg godt imot. Verdens beste fastlege!!