Ingrid Krüger-Stokke

Leangen Legesenter

Autorisasjon (2013)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Ingrid Krüger-Stokke er en av 193 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ingrid Krüger-Stokke

Ingrid er en super lege som lytter og tar deg på alvor. Hun er kunnskapsrik og jeg føler meg virkelig trygg i hennes hender. Jeg kan anbefale henne på det sterkeste!

Styr unna

Ingrid Krüger-Stokke er et av de kaldeste og minst hyggelige menneskene jeg har vært bort i. Følte meg ikke tatt på alvor, og gikk ut av legekontoret med tårer i øynene. Hun er så ubehagelig dame, som er ikke for profesjonell til å være lege .
Behandlet meg som om jeg var dum, og hørte ikke etter på mine problemer når jeg var redd, hun mangler forståelse og evnen til å lytte.

(Styr unna)

DYKTIG OG OMSORGSFULL LEGE.

Ingrid er en meget dyktig og omsorgsfull lege. Hun ser deg og tar deg på alvor. Hun setter av god tid, og man merker med en gang at hun vil hjelpe deg.
Hun er en god lytter og har god innlevelse til problemet, og kommer med gode løsninger.
Jeg anbefaler henne på det varmeste som fastlege.
Jeg gir henne terningkast 6.

Verdens beste fastlege!

Ingrid er utrolig snill, hyggelig og imøtekommende. Hun er en lege som tar seg tid til deg og virkelig hører på hva du forteller. Utrolig fornøyd, har anbefalt henne til alle jeg kjenner!

Forståelsesfull og god

Ingrid har vært utrolig forståelsesfull, tålmodig og bruker god tid på å lytte til hva jeg som pasient har å komme med, og viser også et brennende engasjement for å hjelpe til på en genuin måte. Føler meg forstått og tatt på alvor. Opplever også at flere leger tar psykiske lidelser mindre på alvor enn fysiske, noe Ingrid absolutt ikke gjør. Stor bonus! Anbefalt til flere venner!