Kjell Harald Horpestad

Orstad Legesenter

1991

Orstad Legesenter Telefonnummer51 78 98 6051 78 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Orstadvegen 191 4353 Klepp Stasjon
Kjell Harald Horpestad er en av 20 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Kjell Harald Horpestad

Kunskapsrik og imøtekommende

Veldig god lyttende lege som jeg føler at jeg blir hørt på en verdig måte og også imøtekommende. En kunskapsrik lege som jeg føler meg trygg hos og også en lege som er posetiv og det gir meg posetiv energi til å kjempe med sykdommen.

Veldig flink lege!

Har hatt Horpestad som fastlege hele livet fram til jeg i år flyttet og dermed måtte bytte. Er alt i alt veldig fornøyd med Horpestad som lege. Han er forståelsesfull, tar seg god tid til passientene sine og tar ting på alvor.
Jeg har likevel reagert på er at han tar litt for lett på det å gi ut/øke medisiner uten å prøve andre alternativer først.
Fordi Horpestad er en såpass flink og populær lege må man forvente at det kan ta litt tid før man får legetime, og man må vente ei stund på venterommet.

Fantastisk flink lege

Jeg kommer aldri til å bytte lege. reiser heller langt for å komme til han. han er fantastisk :-)
Tar seg alltid god tid til meg og ungene og føler han tar oss seriøst. Anbefales!

verdens beste lege

Denne legen tar seg like god tid til alle sine pasienter.Han er veldig forståelsesfull og medfølende.Er nøye i sine utredninger,og ser hele mennesket.Har vært legen min i over 10 år,har flyttet mange mil her fra nå,men velger fortsatt å reise til Orstad.

ok

Helt grei lege som er flink til å sende deg videre til utredning. Min erfaring er likevel at denne legen tyr svært raskt til medisiner og sykemeldinger før annet er forsøkt. Ellers en empatisk og omsorgsfull person.