Kjell Harald Horpestad

Tlf: 51 78 98 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjell Harald Horpestad er en av 20 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Kjell Harald Horpestad

Veldig flink lege!

Har hatt Horpestad som fastlege hele livet fram til jeg i år flyttet og dermed måtte bytte. Er alt i alt veldig fornøyd med Horpestad som lege. Han er forståelsesfull, tar seg god tid til passientene sine og tar ting på alvor.
Jeg har likevel reagert på er at han tar litt for lett på det å gi ut/øke medisiner uten å prøve andre alternativer først.
Fordi Horpestad er en såpass flink og populær lege må man forvente at det kan ta litt tid før man får legetime, og man må vente ei stund på venterommet.

Fantastisk flink lege

Jeg kommer aldri til å bytte lege. reiser heller langt for å komme til han. han er fantastisk :-)
Tar seg alltid god tid til meg og ungene og føler han tar oss seriøst. Anbefales!

verdens beste lege

Denne legen tar seg like god tid til alle sine pasienter.Han er veldig forståelsesfull og medfølende.Er nøye i sine utredninger,og ser hele mennesket.Har vært legen min i over 10 år,har flyttet mange mil her fra nå,men velger fortsatt å reise til Orstad.

ok

Helt grei lege som er flink til å sende deg videre til utredning. Min erfaring er likevel at denne legen tyr svært raskt til medisiner og sykemeldinger før annet er forsøkt. Ellers en empatisk og omsorgsfull person.

En fantastisk mann.

Legen min.
Verdens beste.

Takk for at du e den du er.

verdens beste lege

har gått til denne i snart ti år,så andre leger har vært prøvd.Horpestad har verdens beste tid til alle sine pasienter.han lytter oppmerksomt,og er veldig tolmodig og medfølende.hjelper alltid så godt han kan.tar alt og alle seriøst.

ENDELIG EN LEGE MED TAK I FOR OSS MED KRONISKE OG KRONGLETE SYKD.!

Har i flere år slitt med å ikke bli hørt av andre fastleger. Etter å ha vært hos denne legen en god stund kan jeg med hånden på hjertet si at dette er legen for meg, jeg har valgt og beholde ham som fastlege til tross for at jeg nå bor veldig langt unna.
Han er en lege som det er tak i og som ikke gir seg, en slik lege alle burde ha. Har selv en god del kroniske plager/sykdommer og en del ting som har vist seg å være vanskelige å finne ut av. Men denne legen gir seg ikke å tar meg som pasient seriøst og det er bare å ta av seg hatten for!