Brit Hov

Autorisasjon (2001)

Risavika Legekontor Telefonnummer51 69 00 3051 69 00 ...
Risavika Havnering 247 4056 Tananger
Brit Hov er en av 24 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Brit Hov

Skuffet!

Jeg er veldig skuffet. Legen er ikke interessert, hun hører ikke hva jeg sier. Hvis jeg er veldig syk og trenger hjelp, foretrekker jeg å gå til privat klinikk.

Veldig flott lege, som ikke er redd for å be om hjelp

Brit Hov har vært min fastlege siden hun begynte. Jeg har stort sett vært fornøyd hele tiden, og spesielt di siste årene. Hun lytter alltid, og tar deg alvorlig. Og viktigst av alt, hun er ikke redd for å be om hjelp/høre med andre spesialister om hun trenger det, evt henvende deg videre. En trenger ikke som allmennlege å kunne utrede alt, og da er det bra med en lege som ikke "later som" som andre gjør! Kjempe fornøyd med Brit, hennes kunnskap, hennes gode evne til å lytte og hjelpe med det en trenger hjelp til!

Trygg og kunnskapsrik.

Jeg har byttet lege og har vært hos Brit Hov 3 ganger. Hver gang er jeg blitt tatt i mot av henne med et varmt hei, og et stort smil. På venterommet sitter en ikke så mange minuttene, før hun dukker opp. Har også vært heldig å få komme inn til henne samme dag som jeg har ringt! Brit Hov lytter, og er interessert i å hjelpe så godt hun kan. Er av typen som nærmest må "slepes" til lege, så føler det er viktig at jeg blir tatt på alvor når jeg da, kommer! Til dere alle på Risavika Legesenter: Keep up the good work!

Trygghetsskapende

Brit Hov ar alltid vært imøtekommende, vennlig og rask til å gi nødvendig hjelp, altså hun gir gjennomgående god service.

Dyktig, rolig og lyttende

En lege som bryr seg og som lytter og forstår. Faglig dyktig og ikke redd for å forhøre seg med spesialist om nødvendig.