Aida Kevelj Klafstad

Autorisasjon (2011)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Aida Kevelj Klafstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aida Kevelj Klafstad

Fantastisk! Den beste legen jeg har hatt!

Aida er en kunnskapsrik og rolig person med glimt i øyet. Hun lytter til deg og tar deg på alvor. Synd jeg må bytte fastlege nå, da jeg er ferdig som student.

Kunnskapsrik, direkte og veldig hyggelig!

Jeg er veldig fornøyd med Aida som lege. Hun tok meg seriøst med en gang og ga meg ny informasjon om tilstanden min som ingen annen lege har fortalt meg tidligere, dette var veldig fint å høre for meg. Hun sier ting akkurat som det er, som jeg liker super godt, og man føler seg veldig velkommen hos henne. Det er fint å komme til henne da hun alltid smiler og er glad for å se deg!

Virkelig den beste legen jeg noensinne har hatt!! Anbefaler på det varmeste!

Aida er en rolig og trygg lege, som kan hjelpe deg med det meste. Hun kan virkelig faget sitt og ser menneske som sitter i stolen. Å gå til legen kan være ubehagelig for mange, men hos Aida får man riktig vurdering/behandling og støtte. Jeg var selv hos mange ulike leger og ble sendt hit og dit, det var ikke før jeg kom til Aida at jeg fikk rett hjelp. Gode leger vokser ikke på trær, men her har jeg virkelig funnet den beste! Anbefaler virkelig på det varmeste! Nå er jeg gravid og kunne ikke ønsket meg en bedre lege til å følge med gjennom mitt første svangerskap! Sjeldent jeg skriver anbefalinger, men med Aida er det vanskelig å la være!

En fantastisk lege

Imøtekommende, forståelsesfull og kunnskapsrik. Hun tar deg på alvor og er lett å prate med. Beste legen jeg har hatt i mitt 25 år lange liv. Anbefaler henne sterkt.

Veldig hyggelig og dyktig

Aida er en dyktig lege, som dessuten er veldig hyggelig og imøtekommende. Hun tar seg tid til å lytte og høre på det man har å si.