Danijela Nenadovic

Autorisasjon (2015)

Åsane Legekontor Telefonnummer55 39 30 7055 39 30 ...
Myrdalsveien 22 5131 Nyborg
Danijela Nenadovic er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Danijela Nenadovic

Hyggelig og trygg

Lytter og tar deg seriøst, jeg har hatt en del sammensatte utfordringer ved helsen. Opplevde hun som forståelsesfull og fikk henvisning til ulike spesialister for å utelukke ulike problemer slik at jeg kunne få riktig diagnose, noe jeg endelig har fått og dette har forbedret livskvaliteten veldig.

En faglig dyktig lege som henviser videre ved behov, fornyer resepter og svarer raskt.
Men opplever at hun har dårlig service, liten evne til å forstå, lytte og oppstår lett misforståelser. Dersom du ønsker å bli sett velger du en annen fastlege.

Profesjonell og empatisk

Vi var heldige som fikk Danijela som fast lege. Hun har evne til å lytte, tar pasienten på alvor og kommer med gode og profesjonelle løsninger. Hun er kunnskapsrik, gir gode råd og kommer med raske tilbakemeldinger. Vi føler oss godt ivaretatt. Åsane senter generelt har vennlige og dyktige ansatte på laboratoriet og i resepsjonen.

Dyktig og empatisk!

Føler meg svært godt ivaretatt av min fastlege, setter seg godt inn i tidligere sykehistorie, og er snar med å henvise til spesialist om nødvendig. Setter stor pris på å bli møtt med god kunnskap og empati!

Som å vinne i lotto

En lege i sin beste alder. Hun er profesjonell, interessert og har et meget behagelig vesen.
Håper hun holder ut.
Godt voksen