Åsane Legekontor

Telefonnummer55 39 30 7055 39 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myrdalsveien 22 5131 Nyborg

Siste vurderinger av Åsane Legekontor

Meget bra lege.

Lege: Erik Garstad Skrevet

Kunnskapsrik, flink å lytte, kommer raskt til time. Har gått til ham i mange år. Han er også dyktig med skalpellen, da jeg har fjernet flere føflekker, og arrene har blitt minimale og noen ganger usynlige. Anbefales.

Fortåelsesfull og behjelpelig

Lege: Erik Garstad Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Erik som min fastlege, han har alltid truffet med diagnosene sine så jeg har blitt raskt frisk. Han er og veldig behagelig å ha med å gjøre, flink til å lytte.
Annet som er positivt er at det har vært veldig kort ventetid på å komme inn for å få hjelp

Lite imøtekommende

Lege: Ingrid Sandvoll Skrevet

Fikk en time hos henne siden fastlegen er på ferie. Måtte vente 25 min før jeg fikk komme inn da det var forsinkelser og hun kom ikke ut for å gi beskjed om dette. Jeg ble ikke hørt og plagene ikke tatt alvorlig. Lite øyekontakt og samarbeidsvillig. Følte jeg selv måtte insistere for å bli undersøkt. Brukte lite tid på konsultasjonen. Det var bortkastet å komme til timen.

Trygg og profesjonell

Lege: Li Cui Skrevet

Stor takk til Li. Lytter, er imøtekommende og stiller gode spørsmål, for å finne ut hva som kan være årsaken til plager. Opplever god ivaretakelse når jeg/fam. trenger legebehandling.

Ubrukelig lege

Lege: Ingrid Sandvoll Skrevet

Denne legen burde egentlig ikke vært lege i mine øyene. Hun har ingen medlidenhet og er kald. Hun stirrer bare i skjermen og følger ikke med på hva man har å si. Sender ikke inn viktige papirer, noe som er helt vesentlig. Hun er ikke til å stole på. Gruer meg hver gang jeg skal til henne. Er ikke å anbefalle i det hele tatt!