Åsane Legekontor

Telefonnummer55 39 30 7055 39 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myrdalsveien 22 5131 Nyborg

Siste vurderinger av Åsane Legekontor

Ikke fornøyd

Lege: Ingrid Sandvoll Skrevet

Ikke fornøyd og ha endelig skiftet fastlege. Hun avbryter slik at man ikke får sagt det man vil si, hun ser nesten bare på dataskjermen, hun er vanskelig å få time hos og hun skriver ikke henvisninger som hun har lovet å skrive. Har ventet lenge og vel på både henvisninger og erklæringer, opp til to måneder og det er inkludert masse purringer. Hun har også lang ventekø når man endelig har fått time, opp til en time. Anbefaler ikke denne fastlegen.

Omsorgsfull og dyktig

Lege: Kristin Mæland Mellingen Skrevet

Jeg fikk Kristin som fastlege i 2013 da min daværende fastlege sluttet. Jeg har alltid følt meg velkommen og ivaretatt hos henne. Hun lytter godt og gjør alltid sitt ytterste for å kunne hjelpe. Hun er en lege som er enkel å snakke med og er alltid imøtekommende. Anbefales på det sterkeste!

Meget bra lege.

Lege: Erik Garstad Skrevet

Kunnskapsrik, flink å lytte, kommer raskt til time. Har gått til ham i mange år. Han er også dyktig med skalpellen, da jeg har fjernet flere føflekker, og arrene har blitt minimale og noen ganger usynlige. Anbefales.

Fortåelsesfull og behjelpelig

Lege: Erik Garstad Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Erik som min fastlege, han har alltid truffet med diagnosene sine så jeg har blitt raskt frisk. Han er og veldig behagelig å ha med å gjøre, flink til å lytte.
Annet som er positivt er at det har vært veldig kort ventetid på å komme inn for å få hjelp

Lite imøtekommende

Lege: Ingrid Sandvoll Skrevet

Fikk en time hos henne siden fastlegen er på ferie. Måtte vente 25 min før jeg fikk komme inn da det var forsinkelser og hun kom ikke ut for å gi beskjed om dette. Jeg ble ikke hørt og plagene ikke tatt alvorlig. Lite øyekontakt og samarbeidsvillig. Følte jeg selv måtte insistere for å bli undersøkt. Brukte lite tid på konsultasjonen. Det var bortkastet å komme til timen.