Berit Marstein

Berit Marstein er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Berit Marstein

For passiv

..alltid veldig forsinket.
Lyttende, men har sjelden noe å foreslå. Jeg må selv be om oppfølging av mine plager. Hun gjør kun det jeg foreslår, men jeg er jo ingen lege. Hadde ønsket hun var mer aktiv selv.

Føler meg fra sekundet jeg går inn døren godt ivaretatt. Hun lytter, kommer med gode råd og sjekker alltid opp ekstra for å finne ut hva som er galt. Dersom hun ikke umiddelbart kan si hva som er galt så finner hun ut av det innen neste time eller gir beskjed. Utrolig fornøyd etter jeg byttet til henne.

Ingen hjelp

Hun sitter stille og lytter, men uten å si noe som kan være hjelpsomt for min situasjon eller finne ut hva som feiler meg. Har aldri fått verken råd, medikamenter eller behandling som har hjulpet meg med det problemet eller bekymringen jeg har kommet til henne med. I tillegg er timen alltid forsinket, så jeg må vente lenge å vente på timen.
Føler meg ikke tatt på alvor.

" Meget godt fornøyd med legen min "

Er meget godt fornøyd med legen min. Enda bedre nå som legekontoret har nettside. Får kontakt med legen, svar på prøver, bestille / avbestille time til legen og fornye resepter :-)

Fantastisk lege!

Dr Marstein er en fantastisk lege, faglig dyktig med stor bredde av kunnskap. Når du kommer inn på kontoret så føler du deg trygg. En flott samtalepartner som ser deg og som ikke er opptatt av bare å gi 5 min mens nesen er i pcen. Eneste minus er at det er fryktelig vanskelig å få kontakt med sentralbordet!