Berit Marstein

Maudbukta Legekontor AS

1995

Maudbukta Legekontor AS Telefonnummer66 90 31 0066 90 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Arnestadveien 2B 1390 Vollen
Berit Marstein er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Berit Marstein

Stabil og trygg.

Min fastlege over mange år. Hun tar seg god tid når man trenger det. Et rolig og behagelig vesen. Gode fagkunnskaper. Tar pasientene sine på alvor og følger opp når det trengs. Har alltid fått veldig god hjelp når jeg har behov for det! Det kan være ventetid på tlf, men jeg bruker kontorets nettside til timebestilling o.l.

Trygg og kunskapsfull

Berit er lege min siden jeg jeg kommet til Norge i 1999.
Hun er den beste lege som jeg vet.
Jeg synes at jeg er som hellig å ha henne som lege min.
jeg vil beholde henne til den dagen jeg dø.

For passiv

..alltid veldig forsinket.
Lyttende, men har sjelden noe å foreslå. Jeg må selv be om oppfølging av mine plager. Hun gjør kun det jeg foreslår, men jeg er jo ingen lege. Hadde ønsket hun var mer aktiv selv.

Føler meg fra sekundet jeg går inn døren godt ivaretatt. Hun lytter, kommer med gode råd og sjekker alltid opp ekstra for å finne ut hva som er galt. Dersom hun ikke umiddelbart kan si hva som er galt så finner hun ut av det innen neste time eller gir beskjed. Utrolig fornøyd etter jeg byttet til henne.

Ingen hjelp

Hun sitter stille og lytter, men uten å si noe som kan være hjelpsomt for min situasjon eller finne ut hva som feiler meg. Har aldri fått verken råd, medikamenter eller behandling som har hjulpet meg med det problemet eller bekymringen jeg har kommet til henne med. I tillegg er timen alltid forsinket, så jeg må vente lenge å vente på timen.
Føler meg ikke tatt på alvor.