Maudbukta Legekontor AS

Tlf: 66 90 31 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Maudbukta Legekontor AS

Faglig dyktig lege.

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Flott lege som hører på pasienten. Utrolig faglig dyktig, lyttende lege som behandler pasientene med respekt og en ekte faglig nysgjerrighet. Beste legen jeg har møtt!

Trygg og kunskapsfull

Lege: Berit Marstein Skrevet

Berit er lege min siden jeg jeg kommet til Norge i 1999.
Hun er den beste lege som jeg vet.
Jeg synes at jeg er som hellig å ha henne som lege min.
jeg vil beholde henne til den dagen jeg dø.

Fantastisk lege!

Lege: Ellen Westgaard Skrevet

Ellen er dyktig, sikker og grundig! Hun er absolutt til å stole på og jeg føler at helsa mi er i gode hender. Hun utelukket ikke en mulig sykdom som oftest rammer det motsatte kjønn i en godt voksen alder og sparte meg dermed for mye smerte. Behandlingen startet meget raskt og jeg har fått en veldig god oppfølging. Ellen gir dessuten gode råd og anbefalinger.

En meget sympatisk lege

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Sverre gir seg alltid tid til å lytte.
Er det noe som er uklart henviser han alltid til spesialist.
Det kan til tider være vanskelig å oppnå kontakt med sentralbordet, men da prøver jeg igjen!

Veldig dyktig, sympatisk fastlege

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Flink til å finne årsaker. Setter riktige behandler raskt.
Veldig god fastlege for barnet mitt også.

Har hatt bedre lege!

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Dårlig kommunikasjon, viser liten interesse. En av kontordamene har for mye temperament. Min mening!!

For passiv

..alltid veldig forsinket.
Lyttende, men har sjelden noe å foreslå. Jeg må selv be om oppfølging av mine plager. Hun gjør kun det jeg foreslår, men jeg er jo ingen lege. Hadde ønsket hun var mer aktiv selv.

En utrolig god,lyttende og grundig lege.

Lege: Ellen Westgaard Skrevet

Har brukt samme legekontor i 26 år. Fra Tom startet i Vollen. Har hatt Ellen som lege i mange år nå,og har bare gode ord å si om henne som faglig dyktig lege, og ett forståelsesfult menneske. Der hun er usikker,sender hun deg videre. Man er trygg i hennes hender. Og jeg er skeptisk til leger så det skal litt til å få min tillit.

Veldig dyktig

Lege: Ellen Westgaard Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mange år.
Veldig dyktig og fremfor alt lyttende!
Føler meg godt ivaretatt og får god oppfølging.

Lege: Berit Marstein Skrevet

Føler meg fra sekundet jeg går inn døren godt ivaretatt. Hun lytter, kommer med gode råd og sjekker alltid opp ekstra for å finne ut hva som er galt. Dersom hun ikke umiddelbart kan si hva som er galt så finner hun ut av det innen neste time eller gir beskjed. Utrolig fornøyd etter jeg byttet til henne.

Ingen hjelp

Lege: Berit Marstein Skrevet

Hun sitter stille og lytter, men uten å si noe som kan være hjelpsomt for min situasjon eller finne ut hva som feiler meg. Har aldri fått verken råd, medikamenter eller behandling som har hjulpet meg med det problemet eller bekymringen jeg har kommet til henne med. I tillegg er timen alltid forsinket, så jeg må vente lenge å vente på timen.
Føler meg ikke tatt på alvor.

Veldig flink lege!

Lege: Ellen Westgaard Skrevet

Veldig fornøyd med Ellen. Har vært familiemedlem vår i alle år og hun tar alltid godt vare på oss :) legesenteret er det mest brukte vi har i nærområdet, men fremdeles er det ikke alt for store vanskeligheter å få legeitime

" Meget godt fornøyd med legen min "

Lege: Berit Marstein Skrevet

Er meget godt fornøyd med legen min. Enda bedre nå som legekontoret har nettside. Får kontakt med legen, svar på prøver, bestille / avbestille time til legen og fornye resepter :-)

Lege: Ellen Westgaard Skrevet

En kjempe flink lege som ikke er så lett å få tak i. Og i en legesenter som er elendig på service.

Fantastisk lege!

Lege: Berit Marstein Skrevet

Dr Marstein er en fantastisk lege, faglig dyktig med stor bredde av kunnskap. Når du kommer inn på kontoret så føler du deg trygg. En flott samtalepartner som ser deg og som ikke er opptatt av bare å gi 5 min mens nesen er i pcen. Eneste minus er at det er fryktelig vanskelig å få kontakt med sentralbordet!

Kjempekoselig, hjelpsom og flink lege

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Sverre Thorstensen har alltid vært meget hjelpsom overfor meg, min mann og mine barn. Vi bruker ham alle sammen :-) Han er god til å lytte og du blir alltid tatt på alvor. Effektiv :-)

Meget god fastlege

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Sverre Thorstensen er faglig sterk og viser stor forståelse for pasientens situasjon. Kommer med gode tips for trening og restitusjon etter skade i kneet.

Dyktig og engasjert fastlege.

Lege: Berit Marstein Skrevet

Hun har en god innlevelsesevne og en rolig, støttende stil.
Har også humor og er tydelig engasjert i jobben sin - og det gir styrke
i samarbeids-situasjoner - som er viktig for fastleger.

Tar meg ikke på alvor

Lege: Ellen Westgaard Skrevet

Har vært hos henne flere ganger med både hoven mandler og vondt i ryggen, ingen ting har skjedd enda..

Lytter

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Sverre har alltid vært imøtekommende og har alltid stilt opp for både meg og ungene mine hvis det skulle være noe som dukker opp. Er han usikker, så får jeg henvendelser videre, no problem:) Det er noen ganger vanskelig å komme gjennom på tlf, men slik er det noen ganger når de har det travelt. Det er kanskje lurt at vi kunne lagt en beskjed og blitt ringt opp igjen:)