Maudbukta Legekontor AS

Arnestadveien 2B 1390 Vollen

Siste vurderinger av Maudbukta Legekontor AS

Helt fantastisk med både barn og voksne

Lege: Nikolaos Gasiavelis Skrevet

Hadde en annen lege på samme legekontor, men hadde noen vikartimer hos Nikolaos da min lege ikke var tilgjengelig og byttet over da jeg likte han bedre og var mer tilgjengelig. Han svarer godt, tar seg god tid til å svare på alle spørsmålene vi har. Veldig profesjonell. Henviser med en gang dersom nødvendig og er alltid ærlig og blid. Blir vanskelig å finne en ny lege til familien da vi må flytte etter å ha hatt en så god lege.

Eksepsjonell, En Fastlege Du Kan Føle Deg Trygg Hos!

Lege: Ellen Westgaard Skrevet

Fantastisk lege hvor du kan være åpen om alt og du får all hjelpen du trenger. Har hatt Ellen som fastlege i mange år, og merker jeg gruer meg til hun går av med pensjon og jeg må finne ny fastlege... Hun følger alltid opp, gir gode råd og undersøker grundig! Viktig for meg å føle meg trygg hos min fastlege, hvor jeg kan være åpen om alt, uten å føle meg dømt.
Alt i alt så er Ellen 10/10.

Top

Lege: Berit Marstein Skrevet

smilende følsom, lytter til pasienten og dedikerer tid til ham, fantastisk og trent lege, føler seg rolig i en lege kontor er sjelden! 5 stjerner

Den beste legen

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Sverre og legekontoret generelt. I Motsetning til hva flere skriver her, er jeg også meget fornøyd med det øvrige personale, har aldri opplevd annet en blide og hjelpsomme mennesker, både på telefon og i "luka"
Sverre Torstensen er en lege man kan stole fullt og helt på at tar deg på alvor, han tar seg tid og har gode løsninger og råd, sender videre når det er nødvendig.

Flink lege, dårlig legekontor

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Dr Thorstensen er en dyktig lege. Problemet er Maudbukta legekontor: man kommer ikke igjennom på telefon og kontordamen er alt annet ett hjelpsom. Er man så heldige at de tar telefonen gir de ikke beskjeden videre til legen som avtalt. Videresender heller ikke mail til legen, selv om de sier at det er gjort!

Anbefaler legen, fraråder Maudbukta legekontor.