Maudbukta Legekontor AS

Arnestadveien 2B 1390 Vollen

Siste vurderinger av behandlere ved Maudbukta Legekontor AS

Tålmodig og lyttende

Lege: Berit Marstein Skrevet

Veldig tålmodig, løsningsorientert, rask og hyggelig.
Flink til å komme med eventuell diagnose, og sende deg videre i systemet om det trengs.

En fantastisk lege!

Lege: Ellen Westgaard Skrevet

Veldig fornøyd med Ellen som fastlege. Grundig og faglig sterk. Tålmodig og lyttende. En lege med stor L og medmenneske med M.

Grundig og imøtekommende

Lege: Nikolaos Gasiavelis Skrevet

Utrulig hyggelig og bra lege. Grundig og seriøs. Veldig flink med barn. Som foreldre føler man seg trygg på at han gjør en grundig undersøkelse og man føler man kan spørre om alt. Alltid glad og tar seg tid. Anbefales virkelig.

Helt fantastisk med både barn og voksne

Lege: Nikolaos Gasiavelis Skrevet

Hadde en annen lege på samme legekontor, men hadde noen vikartimer hos Nikolaos da min lege ikke var tilgjengelig og byttet over da jeg likte han bedre og var mer tilgjengelig. Han svarer godt, tar seg god tid til å svare på alle spørsmålene vi har. Veldig profesjonell. Henviser med en gang dersom nødvendig og er alltid ærlig og blid. Blir vanskelig å finne en ny lege til familien da vi må flytte etter å ha hatt en så god lege.

Eksepsjonell, En Fastlege Du Kan Føle Deg Trygg Hos!

Lege: Ellen Westgaard Skrevet

Fantastisk lege hvor du kan være åpen om alt og du får all hjelpen du trenger. Har hatt Ellen som fastlege i mange år, og merker jeg gruer meg til hun går av med pensjon og jeg må finne ny fastlege... Hun følger alltid opp, gir gode råd og undersøker grundig! Viktig for meg å føle meg trygg hos min fastlege, hvor jeg kan være åpen om alt, uten å føle meg dømt.
Alt i alt så er Ellen 10/10.