Maudbukta Legekontor AS

Telefonnummer66 90 31 0066 90 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Arnestadveien 2B 1390 Vollen

Siste vurderinger av Maudbukta Legekontor AS

Den beste legen

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Sverre og legekontoret generelt. I Motsetning til hva flere skriver her, er jeg også meget fornøyd med det øvrige personale, har aldri opplevd annet en blide og hjelpsomme mennesker, både på telefon og i "luka"
Sverre Torstensen er en lege man kan stole fullt og helt på at tar deg på alvor, han tar seg tid og har gode løsninger og råd, sender videre når det er nødvendig.

Flink lege, dårlig legekontor

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Dr Thorstensen er en dyktig lege. Problemet er Maudbukta legekontor: man kommer ikke igjennom på telefon og kontordamen er alt annet ett hjelpsom. Er man så heldige at de tar telefonen gir de ikke beskjeden videre til legen som avtalt. Videresender heller ikke mail til legen, selv om de sier at det er gjort!

Anbefaler legen, fraråder Maudbukta legekontor.

Stabil og trygg.

Lege: Berit Marstein Skrevet

Min fastlege over mange år. Hun tar seg god tid når man trenger det. Et rolig og behagelig vesen. Gode fagkunnskaper. Tar pasientene sine på alvor og følger opp når det trengs. Har alltid fått veldig god hjelp når jeg har behov for det! Det kan være ventetid på tlf, men jeg bruker kontorets nettside til timebestilling o.l.

Faglig dyktig lege.

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Flott lege som hører på pasienten. Utrolig faglig dyktig, lyttende lege som behandler pasientene med respekt og en ekte faglig nysgjerrighet. Beste legen jeg har møtt!

Trygg og kunskapsfull

Lege: Berit Marstein Skrevet

Berit er lege min siden jeg jeg kommet til Norge i 1999.
Hun er den beste lege som jeg vet.
Jeg synes at jeg er som hellig å ha henne som lege min.
jeg vil beholde henne til den dagen jeg dø.