Maudbukta Legekontor AS

Telefonnummer66 90 31 0066 90 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Arnestadveien 2B 1390 Vollen

Siste vurderinger av Maudbukta Legekontor AS

Stabil og trygg.

Lege: Berit Marstein Skrevet

Min fastlege over mange år. Hun tar seg god tid når man trenger det. Et rolig og behagelig vesen. Gode fagkunnskaper. Tar pasientene sine på alvor og følger opp når det trengs. Har alltid fått veldig god hjelp når jeg har behov for det! Det kan være ventetid på tlf, men jeg bruker kontorets nettside til timebestilling o.l.

Faglig dyktig lege.

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Flott lege som hører på pasienten. Utrolig faglig dyktig, lyttende lege som behandler pasientene med respekt og en ekte faglig nysgjerrighet. Beste legen jeg har møtt!

Trygg og kunskapsfull

Lege: Berit Marstein Skrevet

Berit er lege min siden jeg jeg kommet til Norge i 1999.
Hun er den beste lege som jeg vet.
Jeg synes at jeg er som hellig å ha henne som lege min.
jeg vil beholde henne til den dagen jeg dø.

Fantastisk lege!

Lege: Ellen Westgaard Skrevet

Ellen er dyktig, sikker og grundig! Hun er absolutt til å stole på og jeg føler at helsa mi er i gode hender. Hun utelukket ikke en mulig sykdom som oftest rammer det motsatte kjønn i en godt voksen alder og sparte meg dermed for mye smerte. Behandlingen startet meget raskt og jeg har fått en veldig god oppfølging. Ellen gir dessuten gode råd og anbefalinger.

En meget sympatisk lege

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Sverre gir seg alltid tid til å lytte.
Er det noe som er uklart henviser han alltid til spesialist.
Det kan til tider være vanskelig å oppnå kontakt med sentralbordet, men da prøver jeg igjen!